Meningen graag! Sub tegen Reverso

Beste mensen,

De mogelijkheid ligt er om mijn sub te ruilen voor deze Reverso. De reverso is een witgouden classique inclusief doos en papieren.

De sub heeft ook allerlei goodies zoals een extra glaasje maar heeft geen papieren.

Het understated van de Reverso lijkt me echt geweldig maar de sub is ook wel een klassiekertje.

Er komt trouwens een mooie vintage lemania bij in het goud om de waardes gelijker te trekken.

Hier wat foto’s :slight_smile:

Persoonlijk denk ik dat ik het ga doen: witgoud maar zo onder de radar. Al zal ik de sub wel missen.

Ik zou het subje mooi houden.

Je bent niet wijs…

Persoonlijk vind ik de reverso een van de lelijkste horloges die ik ken,no way dat ik daar een sub voor weg zou doen!!!

Nope, ik zou het ook niet doen. Na al die subs die je in handen hebt gehad, zal die Reverso net een dameshorloge om je pols zijn.

Is de wijzer voor stopwatch van de Lemania vervangen?

Ik zou ook de sub houden.

Lemania 105, daar zit waarschijnlijk een cal. 1276 zonder column wheel in. Minder gewild.

Compleet andere horloges. Ik zou het zelf niet doen, maar het is jouw keuze.

Ik had een overwicht verwacht voor de Submariner, maar zo erg… Hahaha

Ik zoek een dressier horloge dus qua grootte heb ik geen problemen met de Reverso.

Zelf weten maar ik zou het nevernooit doen. Deze Reverso’s in staal zijn voor niet al teveel te vinden. Waarom perse een witgouden.

Ga je spijt van krijgen… Ik zou het niet doen!!

Van ruilen komt huilen zei me vader altijd!
Niet doen!!

Ik zou het doen. Weer eens wat anders en in de JLC zit een goed uurwerk. En het model heeft een mooie geschiedenis.

Een 2 face zou mijn voorkeur hebben.

tja + 1000 wat hier boven al geschreven zal zijn. Ik heb het niet eens allemaal gelezen, maar weet de uitkomst al wel. Reverso heeft mooie modellen, maar ipv een sub?

Depends on your appetite!

Als jij trek hebt in een Reverso…

Vraag is wil je daar je Sub voor opgeven?

Wat ik zou doen? Ik ben een divewatch kinda guy dus persoonlijk zou ik de Sub houden.

Groeten,

Noel.

Niet dat ik je overwegingen niet begrijp hoor. Je wilt een ‘dressier’ horloge, en daarvoor is een Reverso een goede (mogelijk zelfs de beste ;-)) keuze. Prachtige klok met historie. Maar er even vanuit gaande dat het hier je enige Sub betreft, zou ik 'm eerlijk gezegd niet hiervoor weg doen. Waarom een icoon inleveren voor een ander? Ik vermoed dat je ze liever allebei wilt hebben (en eerlijk gezegd vermoed ik ook dat de Lemania je niet zo boeit…die gebruik je volgens mij vooral om jezelf te overtuigen - een mij niet onbekend fenomeen).

Nu ken ik je collectie/budget natuurlijk niet, maar vaak bevatten collecties van mensen die een Sub hebben en een JLC serieus overwegen, ook nog wel wat andere, semi (lees: on-)interessante modellen. Bij wijze van suggestie: zou je niet een aantal van je ‘chaff’ horloges verkopen en mogelijk wat bijleggen/sparen om t.z.t. een andere Reverso in deze staat aan te schaffen? Misschien sla ik de plank helemaal mis hoor, maar dat was mijn duit in het zakje.

3 likes

Ik zou het leuker vinden plots een reverso tegen te komen.

Maar ik zou zelf zeker liever de Sub dragen.
Sterker nog, ik zou de reverso niet eens om hoeven.

1 like

Sub houden natuurlijk!

Waarom zo’n aansteker aan de pols?

Grt.

AB-SO-SHAGGING-LUTELY de sub houden!

Sub houden…zeker weten.

Sub houden!