Meningen over het nieuwe merk ARCTURUS?

Dag mede Freaks!

Ik zit al een tijdje te dubben over een nieuw komend horlogemerk. Ik ben altijd wel in voor iets nieuws en aparts en vandaar deze interesse.

Het gaat om het merk Arcturus. Het moet nog gelanceerd worden echter vind ik het design zelf prachtig!

Hij loopt op een Miyota 9132, heeft iemand hier ervaring met dit uurwerk? Het schijnt een van de betere uurwerken van Miyota te zijn.

Ik ben benieuwd wat jullie hiervan vinden, of ben ik de enige die dit erg interessant vind?:wink:

Groetjes Alex

5 likes

Hoi Alex, je hebt niets aan mijn reactie, want ik ken dat hele merk gek genoeg niet. :grimacing:

Maar… ik vind het wel een mooi klokje; zeker die met zwart en goud (of is dat geen goud, maar de lichtval?). Ben benieuwd naar wat ie zou moeten kosten.:relaxed:

1 like

Afhankelijk van de prijs en de diameter lijken het werk mooie dingen. Weer eens wat anders dan het zoveelste minimalistische horloge.

1 like

Ja die is fraai maar lijkt me eerder brons(erig), toch?

2 likes

Heey Klokkengek,
Dat zou de bronzen versie zijn!

Ik geloof dat de prijzen zo tussen de 300 en 600 dollar moeten zijn. Hopelijk is het uurwerk prima, dan is dat geen gekke prijs.

1 like

Heey Temporis,

HIj is 42mm. Prima formaat voor een outstanding dresser denk ik!

Formaat is prima, of het een dresser is valt de betwisten. Voor het genoemde prijspunt is het uurwerk ook best aardig trouwens.

Inderdaad is het nog moeilijk het een stempel te geven als dresser. we zullen zien!

Ze zien er vrij dik uit. Wel met een eigen smoel, iets wat vaak ontbreekt bij nieuwe merken.

1 like

Ik vind ze lelijk…

Beetje zoals mijn buurvrouw. Beetje dik maar opzich best om aan te zien.

6 likes

zeurpiet

1 like

Yep

1 like

Brrrr :astonished:

1 like

Ziet er best leuk uit.

1 like

Wat een apelelijke dingen zeg. Lijkt de buurvrouw(en) wel.

Ze zien er heel erg euhm… Alitatief uit.

1 like

maatje 36 zeker?

Heb niet zo’n goede kijk op kleine maatjes. Maar schat 42 in.

1 like