Dat je ze niet meer koopt oké, maar ik zou hem gewoon blijven dragen. Je vond het destijds een mooi en degelijk horloge en nu is het een horloge met een verhaal
…maar wel steeds meer
invicta heb ik niks mee, maar zal voor menigeen een opstart zijn geweest naar een horloge hobby of gewoon naar een duurder horloge. Eigenlijk moeten we al blij zijn met iedereen die start met een horloge van welk merk dan ook. Anders is dit over 30 jaar net zo een clubje als het koekoeksklok forum.
Nee niet door de mening van andere, en de diver is een mooi horloge maar dat is alleen maar omdat ze de submariner gewoon hebben gekopieerd. Ik draag m thuis af en toe maar ik zou niet ooit nog een invicta kopen.
Heb nu een zwak voor seiko betere horloges voor die prijs bestaan niet
Zowel iets over Rolex als ook over Seiko melden in 1 bericht is een garantie voor talloze gemeleerde reacties. Je kunt iig niet vroeg naar bed vanavond
Die zwarte klok werkt toch via radio? Waarom loopt die bijna twee uur achter?
Podcast
Podcast
Klopt is radio gestuurd en loopt helemaal goed hoor.
De koekoek stond stil haha…
de vrouw wordt er soms gek van
Daar kom je op tijd mee🤔
Ik weet niet of je dit zo bedoeld? (als in: de mijne als wanstaltig model)
Ieder merk maakt geslaagde en minder geslaagde modellen, zo ook voor invicta. Ieder merk maakt dure horloge en goedkope horloges, zo ook Invicta.
Als jij het mooi vind, helemaal prima. En natuurlijk, veel draagplezier gewenst.
BTW: oud topic is weer tot leven gebracht
Je reageert meer dan 2 jaar later, dat heb je door toch? Maakt verder ook niet uit want de discussie is nog steeds actueel. Kasper keeps the soul Invicta alive!
In dit specifieke topic wordt om een mening gevraagd dus dan zal je het ook krijgen. Anders is dat ook weer minachting.
Maar met een beetje netjes naar elkaar reageren is natuurlijk niks mis.
Dat gezegd hebbende ben ik ook in de ‘Invicta voor wèinig’ val getrapt. Laatst een Prodiver in de sale op de kop getikt. Voor dat geld kan ik werkelijk niks negatiefs over het horloge bedenken. Maar waarom zit ie dan nog steeds in de stickers?!
Grote moderne Invicta’s vind niet iedereen mooi of interessant
Pro divers zijn over algemeen redelijk solid voor het geld
Tjah mocht je dat ook nog steeds afschuwelijk vinden dan zou je ook nog een poging kunnen doen op de vintage markt…
Ach ik heb in het verleden weleens geuit dat ik graag echt iets op papier zou willen uitbrengen. Momenteel zit ik in de fase dat ik alles aan het ordenen ben. Maar er zijn zat dingen die ik nog zou willen uitzoeken.
Let’s talk watches @RLC
Wat heb ik hiermee te maken?
Ik dacht dat jij patent had op die uitspraak
Nee dat bedoelde ik 2 jaar geleden niet zo. Sindsdien is de bezel eraf gevallen, en is het mijn half werkende zeilhorloge geworden.