Ja, die jubilee kon ik ook niet aan wennen, ik heb nu een solid oyster erop gezet, moest wel de endlinks gebruiken van de Jubilee, op de foto kun je dat zien. Nu draagt hij heel comfortabel. Over je titanium model, je zou er een nieuw uurwerk in kunnen zetten, donors zijn goed verkrijgbaar. Een nieuwe cel erin en gaan. Wat is precies de fout, loopt hij helemaal niet meer of maar kort ?
nee ik heb het horloge nog niet weggebracht.
Heeft op dit moment geen prio voor mij. Als ik het horloge wil dragen zet ik het op tijd.
Tenzij het horloge andere kuren gaat vertonen laat ik het daar voorlopig bij.
Ricosub Schreef:
Heren,
Zoals de titel luidt wat zijn jullie meningen over
de Seiko kinetic technologie?Waarom deze vraag? Deze uurwerken kom ik niet
tegen op fora. Ik ben namelijk op zoek naar een
dressy watch met iets speciaals. En heb
voornamelijk naar de Seiko snp005p1 gekeken.
Echter trekt mij christopher ward mij ook.
Suggesties zijn welkom!
Ik heb een BFK en die bevalt me prima.
Ik gebruik hem voor alle natte klussen, vanwege z’n robuustheid op de motor als het nat zou kunnen worden, als vakantie horloge en vanwege z’n nauwkeurigheid ook vaak als referentie om m’n mechanische horloges gelijk mee te zetten.
Ik draag 'm niet zo heel vaak, maar kennelijk toch vaak genoeg om 'm goed opgeladen te houden.
De Kinetic technologie voldoet prima.
Het aardige vind ik er aan dat je de voordelen van een kwarts uurwerk hebt zonder elke paar jaar een batterijwissel en dat je jezelf ook nog kunt wijs maken dat het een beetje mechanisch is.
Echter het mist wel de charme van een puur mechanisch uurwerk en ook het gemak van een EcoDrive.
Rolo Schreef:
Ja, die jubilee kon ik ook niet aan wennen, ik heb
nu een solid oyster erop gezet, moest wel de
endlinks gebruiken van de Jubilee, op de foto kun
je dat zien. Nu draagt hij heel comfortabel. Over
je titanium model, je zou er een nieuw uurwerk in
kunnen zetten, donors zijn goed verkrijgbaar. Een
nieuwe cel erin en gaan. Wat is precies de fout,
loopt hij helemaal niet meer of maar kort ?
Weet het niet precies. Een horlogerie had de kast opengemaakt, aan rotor gedraaid en gemerkt dat het binnenwerk helemaal is vastgelopen. Vervangen bij hem zou erg duur worden.
Waarschijnlijk zou het bij Rob een stuk goedkoper zijn, maar kweenie of ik em vaak meer zou dragen. Vooral door die Jubilee band.