Mercedes Benz horloge

Goedemiddag allemaal. Ik heb een vraagje ik heb ooit in een ruil actie een Mercedes horloge geruild. Maar volgens die gene is net een limited edition. Die gene moest bij iemand de box en de papieren nog ophalen. Maar jullie rade het al ik heb geen contact meer met die gene. Kan iemand hier mijn misschien wat meer vertellen over dit horloge.

Die gene heeft je goed liggen gehad, want is een waardeloos fake horloge met Chinees uurwerkje.

Men-O-men :frowning2:

Mijn god, marktplaats niveau… :sob:

Denk dat er weinig box en papieren van bestaan hebben…

Gewoon even Stern bellen

1 like

MB heeft bij diverse gerenommeerde fabricanten horloges laten maken in diverse prijscategorieen. Maar dit heb ik nog niet eerder gezien, ofschoon ik een trouwe Benz rijder ben.

Hij heeft wel een mercedes wijzer, dat wel.
Ik kan je over het horloge niks vertellen verder.
Ik kan je wel iets vertellen over horloges kopen of ruilen en dat is vooraf je onderzoek doen en vragen stellen. Niet achteraf. Ook is het handig de deal te maken met complete spullen en of betaling en niks wat nog nabetaald of geleverd zou moeten worden. Geldt niet alleen voor horloges dit advies :thumbsup:

Nee, niets over het horloge te vertellen. Een reverse imgage search op de foto geeft wel info over de achtergrond:

5 likes