merk met vislogo?

Op zoek naar het merk van dit horloge. En ja sorry het is een quarts. Heb met simpel gegoogeld of is het gegoogled, kwam niks bovendrijven helaas en op dit forum ook gezocht maar niet kunnen vinden.

7 likes

Cornavin!?

1 like

De

Is geen schande. Mooi exemplaar en ik ken het ook niet…

Leuke zoektocht :smile: Google Lens slaat er niet op aan, logo Cornavin ziet er ook iets anders uit. Toch weer een half uurtje bezig geweest. Succes verder !

2 likes

Staat er ook nog iets op de achterkant? De vis in kwestie lijkt me in ieder geval een marlijn, maar die komen in Zwitserland niet veel voor denk ik :smile:

1 like

Zou het een Casio kunnen zijn

Casio is eigenaar van de rechten op het marlin logo, die ze gebruiken op de Casio Duro

2 likes

Eens, volgens mij is dit een Cornavin. Type ken ik niet, maar het logo is vrij onmiskenbaar.

Ik kan je helaas niet helpen, maar vind het een gaaf opgelegd logo. Succes met de zoektocht.

Alleen staat er ‘Swiss Made’ op. :wink:

Overigens, @Dudok , hoef je je te verontschuldigen voor een quartzhorloge, hoor!

1 like

Ik zie er meer een steur in eigenlijk… :point_down:t2:
Logo:

Marlijn:

Steur:

3 likes

:face_with_peeking_eye:

Ik zou inderdaad ook Cornavin zeggen, zie plaatje.

Cornavin was toch zo’n sovjet export merk? Er lijkt een vroege ESA kwarts in te zitten, b.v. ESA9183.

Ik heb er ook een, vandaar dat ik gelijk Cornavin riep :joy:

5 likes

Dit lijkt mij qua afbeelding een winnaar. Hartelijk dank.

1 like

Hier twee maal de achterzijde. Met en zonder achterplaat.

Jij hebt een mooie vintage automaat, chapeau. Onderhavige is quartz.

1 like

Deze ken ik, zit ook in mijn verzameling, draagt er fijn.

1 like

Geef het op , quartz uurwerk PUW of ETA misschien :dolphin::shark::whale2:

Het is in ieder geval te dateren. uurwerk is https://ranfft.org/caliber/3710-ETA-ESA-9362
En dat is vanaf 1977.

1 like