Merk

Hallo,

Als eerste allemaal een heel gelukkig 2007 toegewenst!
Ik wilde jullie iets vragen, maar wellicht dat ik helemaal verkeerd zit. Ik ben gek op horloges en nu is één van mijn lievelings horloges vandaag gevallen. Nu zou ik dat ding zo naar de reparateur kunnen brengen, maar het gekke is dat het een ontzettend goedkoop exemplaar is van het Kruidvat. Ik heb hem gekocht voor zo’n 8 euro, hij is van het merk Ur en foeilelijk, maar ik ben er om rare redenen heel erg wijs mee en ik vind het vreselijk dat hij kapot is (glas gebroken en eruit gevallen en het uurwerk staat stil). Kent iemand van jullie het merk Ur of weten jullie wellicht welke fabrikant deze horloges heeft gemaakt? Hopelijk kan ik dan rechtstreeks met de fabrikant overleggen of m’n horloge te repareren is.

Groet, Anja.

Er zijn toch genoeg andere klokkies “waar je om rare redenen wijs” mee kan zijn ?
Anders ff google of gewoon het Kuidvat bellen

ook de beste wensen ,

en wat het horloge betreft , ik zou me aan een ander horloge gaan hechten :wink: , reparatie zal vele malen duurder worden dan dat het klokje nieuw gekost heeft…je kan natuurlijk ook naar een compleet niet exemplaar zoeken …op ebay of marktplaats.

kijk bijvoorbeeld eens bij de kijkshop die hebben best veel horloges waar je " wijs " mee kunt zijn.

Ik zou even bellen met de klantenservice van Kruidvat, die kunnen je vast wel vertellen waar het horloge vandaan komt. Anders toch even een horlogemaker bezoeken maar laat je wel eerst een offerte geven.