Merken onder de 300,-

Ik wil mijn broertje behoeden voor een aankoop van een Michael Kors-horloge, dus ben ik zoek naar merken die horloges verkopen voor een budget van maximaal 300,-… Ik zelf kom niet verder dan Tissot, Seiko en Certina. Welke merken zie ik over het hoofd?

1 like

Junkers, citizen, invicta, TW steel

1 like

Citizen had ik nog niet aan gedacht… Dank!

1 like

Orient heeft een ruime keuze in die prijsklasse

2 likes

2e hands microbrands

Swatch.

Zeppelin / Prisma / AB-Art / Timex / Braun

Maar wat zoekt ie? Op leer? Duiker? Chrono? Mechanisch? Staal? Groot? Klein?

Hij is niet echt into horloges, maar is op zoek naar een duiker, want hij wil het liefst een rubberen band die comfortabel is. Heb hem al een seiko SKX007 aangeprezen…

Hij heeft op zich een redelijk grote pols…

4 likes

iets boven budget.

1 like

De nieuwe rubber seiko banden zijn heel soepel. Moet ff denken aan een sun021/019 etc. Wat grotere horloges of een Armida

Of deze Orient, 47mm 349 euro

1 like

Leuk

Als die Obris Morgan Aegis binnenkort uitkomt (wat nog maar de vraag is) heeft ie een mooie duiker op stalen band, waar ie dan voor een schappelijk bedrag een mooie rubberen en/of leren band bij kan bestellen.

1 like

Kleurrijk of simpel zwart? Type uurwerk?

Citizen heeft leuke ecodrive duikers.

Ben ff met hem het topic aan het doornemen en hij wil een PVD kast, vindt ie wel stoer staan :wink:

Volgens mij wordt er een rubberen band bijgeleverd. Veel horloge voor je geld (<300,-)

1 like

Horloge moet vooral een wat stoere uitstraling hebben en ook flink groot. Bij voorkeur 44mm+