Voor jlc reverso zijn dit de must haves volgens mij, ‘the living legend’ beslaat de periode tot 1990, het nieuwere en mooier vormgegeven boek zit een beetje tussen koffietafel en naslagwerk in.
Was niet de bedoeling bij het starten van dit topic, maar de timing zo vlak voor de feestdagen is perfect. Ik kan me wel wat mooie, luxe Sint/Kerst kado ideeën voorstellen
De feestdagen komen eraan, Arjan. Dus leuk om jezelf cadeau te doen of om op je Sinterklaaslijstje te zetten… Voor jou als Tudor liefhebber is dit iig echt ‘spekkie voor je bekkie’!
Ik heb al gezocht Otto, maar nog geen enigszins betaalbaar exemplaar gevonden. Editie is uit 2013, dus niet meer makkelijk verkrijgbaar. Kwam er een tegen a raison €350, en dat is mij te gortig. Wel oprecht blij met de tip en ik zoek uiteraard rustig verder
Bestond De Slegte nog maar. Daar kon je wel eens buitenkansjes vinden. Het wordt tijd dat Isnardi een nieuwe uitgave uitbrengt. Loont mss om de uitgeverij daarover een bericht te sturen?
Ik heb die van mij ook al jaren (voordat de grote Tudor hype uitbrak) en er destijds idd de hoofdprijs voor betaald/willen betalen. Het is net als met vele Mondani boeken over Rolex: kost wat maar dan heb je ook wat .
Hopelijk vind je nog ergens een knap gebruikt exemplaar !
Die is idd heel leuk en een must have voor de Fortis liefhebber. Ik kon jaren geleden een exemplaar overnemen van een ander forumlid. Is echt een leuk naslagwerk(je).
Toch is dit 544 pagina’s en 1400 kleurenillustraties tellende boek bang for buck en staat het garant voor enorm veel leesplezier over heritage, geschiedenis, innovaties enzovoorts, enzovoorts.