Merkwaardige advertentie

Ik durf niet te zeggen dat sommige Belgen al te snugger zijn, maar in dit geval (mocht het echt waar zijn!) dan gooi je toch echt je eigen glazen in.
Zie de advertentie!

Haha, wel humor die jongen…

Geweldig dit!

Als het echte zijn die van de Camion zijn gevallen dat hoeft dat geen probleem te zijn :slight_smile:

Ik was bijna in de verleiding om er een mailtje aan te wagen, hij is wel eerlijk in zijn advertentie hoe hij eraan is gekomen hahaha :smiley:

Omg, kijk ook eens bij zijn andere advertenties…
http://www.kapaza.be/Dieren_en_toebehoren/Vee/4905310/Mooie_koe.html en dat voor maar 30 euro :smiley:

Mijn beste,

Ja wat een leuke advertentie.
En vanzelfsprekend laten horloges van dit caliber, zich niet vallen van een vrachtwagen, maar van een Camion. :smiley:

Orologio Signaturis Temporis

Haha als je een paar van die horloges koopt, krijg je die koe dan gratis?

Dan maar hopen dat die koe niet uit een camion is gevallen trouwens :slight_smile:

Wat zou je met een koe moeten? Ehh, behalve melk natuurlijk, ben wel benieuwd als een of andere ijverige agent dit zou lezen dat ze van de camion af zijn gevallen.

Vorige week is hier door wat brommertuig de juwelier overvallen.
Klaarlichte dag, vuurwapen (!) en wat jatten ze ? Jawel Breitlings !
Terwijl ze bij Koelink zoveel moois hebben.
Maar wel met klanten en personeel onder bedreiging.

Tuig is het, dus als deze gozer zo trots is op zijn daden, zou ik er het liefst even langs gaan. Eikel. Alsof dat gewoon is om gestolen spullen te verhandelen. Kinderen die dat lezen denken dat dat kennelijk mag of koel is. Ik vindt het een schande dat kapaza dat laat staan.

Aan de andere kant : Ik heb eens in een film gezien dat iemand neppers verkocht voor de helft vande echte waarde. Hij vertelde de klant dat ze gestolen waren, en bereikte daarmee 1) dat mensen niet al te goed keken, en 2)dat ze nooit de politie zouden bellen als ze erachter kwamen dat ze opgelicht waren.

Dus misschien is deze belg wel slim.
Ondanks dat vind ik dat het niet moet kunnen.

Bas

die belgenmoppen kloppen wel .