Mesh en milanaise: ben ik toch overstag?

Milaneses hebben mijn voorkeur… :slight_smile:

het staat beide horloge prima. Maar omdat op beide horloges leer fantastisch staat, zou ik voor dat laatste gaan.
fantastisch > prima

de mesh p de helson is super en op de seiko lekker leer prachtige combi

Ik vind die mesh banden echt vreselijk lelijk … keertje eerlijk zijn mag best toch? :wink:

2 likes

Die Milanaise op de Cocktail is echt prachtig. Eyecatcher op deze manier.

Die tektite…

See Rick
2 likes

Ik vind mesh aan een duiker mega ruig, zeker wanneer deze lekker grof is, en open einden heeft. Ook op vintage begin ik het te ontdekken. Van dress-mesh snap ik helemaal niets.

Ik had ook niets met beide varianten maar die milanaise op je Seiko is prachtig, zeker in het shot met het overhemd. Het mooie horloge helpt uiteraard, maar het zou zomaar kunnen dat ik zoiets ook ooit ga proberen. Bedankt voor het delen!

Dat is toch Shark mesh en dat fijnere Milanaise ?

M.i. is milanaise de verzamelnaam, en het grove werk (met open einden) kan sharkmesh genoemd worden. Maar bij de Duitse armbandgigant noemt men alles milanaise en wordt het onderscheidt aangegeven met de “weefmethode” z.b.: feines Geflecht, mittel schweres Geflecht enz. enz.

Ok, ik dacht dat Mesh de verzamelnaam was.

Ok, nog één keer dan speciaal voor WatchR. :wink:

3 likes

:+1: toppie :grin:

Tissot al geprobeerd?http://measureoftime.files.wordpress.com/2013/12/photo-copy-16.jpg

Fantastisch mooie klok. Als die ooit nog een keer langskomt op WUS duik ik er bovenop… :wink:

Een week geleden stond hij nog op WUS voor 1250 dollar (is nu weg)

Ja de prijzen zijn behoorlijk fors. Mij te gortig in ieder geval, dus bij nader inzien laat ik hem toch maar lopen.

HaHa, denk dat je hem voor 1100,00 ook wel had gehad, maar reken er dan zo maar 20 % bij vanuit Amerika.

Ja voor een ‘leuk voor erbij’ duiker (want voor veel dragen is hij voor mij te groot) is dat toch wel buiten budget…

Maliënkolder. Tenzij je zo een duel moet uitvechten eigenlijk nooit een succes.