Mesh en milanaise: ben ik toch overstag?

Ik was nooit een uitgesproken fan van mesh of milanaise bandjes. In tegendeel, vond het vaak niks. Maar nu betrap ik mijzelf er toch op dat ik het steeds mooier vind worden. Ter illustratie de milanaise op mijn Seiko Cocktail en de mesh op mijn Helson Skindiver.

11 likes

Ja gaaf, die mesh op de Helson is heel gaaf. Heb hetzelfde met meshbanden. Ga de mijn op de Squale ook steeds meer waarderen.

Veel plezier ermee!

Thanx!

Ik vind de Milanese op de Cocktail supermooi!

@Hamari Grappig, ik heb juist echt precies het tegenovergestelde… Het milanaise bandje past goed bij de seiko, erg classy. Die shark mesh vind ik echt helemaal niks.

@anon50762135EV Het is wreed dat die die prachtige seiko zo vaak showd met van die mooie foto’s… de verleiding wordt steeds groter :wink: Prachtig op zowel leer als deze milanaise hoor. Hele dikke :+1:

De Helson is echt vet zo :thumbsup:
Oops alstie op zijn kant ligt dan want idd om je pols geen pan met die tussenruimte…
(Zag het te laat vandaar mijn correctie)

Echt Candide! Dit kan echt niet! Haal die mesh van je skindiver! Met die lange lugs en die te grote gaten tussen het gaas! Aaaargh!!

Toch snap ik wel dat het kan bekoren. Ik had ooit een onverwachte klik met een mesh

Ik was toen in mijn verliefdheid ook blind voor de ruimte tussen lug en kast.

Maar nogmaals Ide, haal die mesh van de helson :smile:

Op de cocktail wel leuk! Maar toch liever blauw croco

Hahaha! Speciaal voor jou:

2 likes

My Eyes… argh… it burns!!!

Sorry, kon het ff niet laten. Bevrijd je mooie Helson alsjeblieft zo snel mogelijk van dat haaiennet waarin ie verstrikt is geraakt…

Zo beter?

1 like

@anon50762135EV Ik zie de Cocktail time toch liever op een sjieke lederband, ik vind dat met de kleur van je wijzerplaat de milanaise wat teveel de aandacht voor zichzelf opeist…

Ja, nu kan ik vanavond in ieder geval weer rustig slapen :sleeping:

1 like

Leuk dat smaken verschillen Ă©n dat smaken kunnen veranderen. Zelf heb ik niet zo veel met mesh, maar elke keer als ik die Seiko van je zie op die mesh band vind ik het toch telkens een beetje mooier.
Die verandering van mijn smaak heb ik momenteel met leren banden. Daar had ik niet zo veel mee, maar ik draag toch steeds vaker een klok op een mooie leren band.
Misschien toch maar eens een mesh bandje proberen.

[Edit] beter lezen, het is een Milanaise bandje :slight_smile:

Ik vind het ook zelden wat toevoegen. Die blauwe lederen band die je laatst liet zien vind ik echt geweldig op de cocktail!

gr, HJR

Zoiets?

1 like

Nu wordt het toch nog het kwijlen over je mooie Seiko cocktail topic :stuck_out_tongue:
Blauw staat hem goed maar je egaal bruine was mijn persoonlijke favoriet

2 likes

Ik vind de skindiver op sharkmesh 100% :+1:
Geneuzel over gaatjes en spleetjes boeit niet, die heeft ie op leer ook.
Ik zit hier verdorie met kleenex 't kwijl van m’n pad te vegen :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Mesh is top!


Ik vind de combi met de Seiko top, de Helson heeft last van te lange lugs, leer is echt mooi daarop.

Eric

2 likes

Hoe kon je die OOIT verkopen Eric…

Nu moet ik even kleenex pakken. Wat een klok. :slight_smile:

1 like