Graag jullie mening: ik heb mijn ouwe Junghans Astro gekregen op leer maar daar nu een meshband op gezet.
En ik weet het niet…
Wat vinden jullie?

Ik vind het leer er NIET uitzien. Veel te iel. Dan ‘maar’ mesh…
In de winter: leer (en dan zou ik kiezen voor een bruine band)
In de zomer: mesh
Gr. Jurgen
Ik vind de Mesh er mooi bij staan.
Mooi hoor, die meshband. Mooier dan leer.
Mesh staat mi beter dan leer.
Nog beter volgens mij een geborstelde rekband.
De soort met de grote schakels.
Groeten,
Han
Mesh!
Mijn opa had vroeger op zijn horloge een metalen band die kon uitrekken. Zoiets zou erg mooi zijn op dit horloge (imo).
Geen liefhebber van mesh, maar bij dit horloge staat deze band wel. Leer zou mooi zijn, maar dan wel een dikkere band als je nu hebt. Deze is wat afwezig.
Heren: dank.
Het wordt toch weer leer, zit er al weer op.
Eens kijken of ik er een wat dikkere voor kan vinden.
Ik vind leer ook mooier, past beter bij het horloge IMHO

Fixoflex !
Hele mooie en aparte kastvorm! :~
Waar zit de kroon?
Ik heb een Tissot Stylist met een vergelijkbare kastvorm, hier zit het originele bandje nog aan. Gladleer, heel donkerblauw tot antraciet:

Om eerlijk te zijn vind ik de meshband wat ver gezocht.
Fraai! Goed idee. Dank!
grootmokum Schreef:
Fraai! Goed idee. Dank!
Hirsh heeft een dergelijk type band in de collectie. Er zijn ongetwijfeld meer merken, maar de Hirsch heb ik gehad en vond ik redelijk comfortabel ook.
Op leer is een goed plan, op mesh geen gezicht vind ik.
Traveller69 Schreef:
Mijn opa had vroeger op zijn horloge een metalen
band die kon uitrekken. Zoiets zou erg mooi zijn
op dit horloge (imo).
of je zegt gewoon dat beide bandjes bij TS nogal strak om de pols zitten.
wat betreft de bandjes:
mesh vind ik niks, leer is vaak wel goed…maar ik vind 't in dit geval geen van beiden staan.
Ik ben niet zo een fan van mesh (op die van de ploprof na), maar op deze aparte klok vind ik 't beter staan dan leer.
Bij de meeste horloges vind ik leer mooier staan maar in dit geval ben ik het met de meerderheid eens dat metaal mooier staat.
Ik denk dat het ook wel stevig/dik metaal mag zijn. Als ik naar de foto met leer kijk dan ziet het er een beetje oncomfortabel uit, alsof de lugs in je arm prikken. Lijkt me dan een beetje dikke band dit voorkomt.
mesh, staat hem goed !