Met dank aan het forum

Had een tijdje geleden advies gevraagd t.b.v. een goedkoop en stevig klokkie i.v.m. een obstacle run die ik ga lopen. Na diverse suggesties en aanbiedingen (dank allen) is het deze geworden. Geining ding voor weinig geld en volgens mij prima geschikt voor het doel wat ik ermee voor ogen heb.

Iemand nog suggesties voor een ander bandje? Zal een nato goed staan?

4 likes

Het gedrocht! Mijne komt over een week binnen :slight_smile:

1 like

Klokje zal het wel overleven, hopelijk jij ook :smile:

Succes met de run!

Grtz

1 like

Goede/stevige keus!
Nato is denk ik niet zo’n goed idee, omdat de standaard band breder is dan de lugbreedte. Er kan dan alleen een veel smallere Nato op wat een beetje ielig zal staan…

Edit/P.S.:
Welke obstacle run ga je doen?

3 likes

Dat met die nato klopt inderdaad. Ik heb geprobeerd een wat bredere nato die ik nog had er tussen te proppen, maar dat is ook geen succes c.q. staat ook voor geen meter. Het is de bedoeling dat ik 21 mei de Strong Viking Run lopen. Leek een maand geleden in het kader van ‘zoek eens een sportieve uitdaging’ een goed idee…

Dat laatste is inderdaad een puntje :sweat_smile:

Komt goed gewoon blijven doorgaan :+1:

1 like

Vorig jaar heb ik me door mijn broer in de MudMasters (12 km/Biddinghuizen) laten lullen en heb daar héél erg tegen opgezien.
Uiteindelijk viel het me best wel mee allemaal. Best wel zwaar soms, maar het looptempo ligt over het algemeen vrij laag en door alle obstakels heb je tussendoor best wel tijd om iets te rusten en zo.
Komt vast goed! :thumbsup:

1 like

Ik zet die Casio dingen altijd op een dikke velcro,
dan heb je hem gelijk op 24mm breed staan.

in verschillende kleuren verkrijgbaar

btw. die rubber casio bandjes doen het prima op Vostok horloges

3 likes

Mijn ervaring met sporthorloges is (en dat ia dagelijks ivm mijn werk) dat rubber toch het meest comfortabel is!

Nato raad ik echt heel erg af!

1 like

Ik zit te denken aan een Pontiac…

2 likes

Cool :smiley:

Succes met de run!

En ook er na heb je nog jaren plezier van dit klokje :+1:

Grt.

Thnx drex en nog bedankt voor de tip hè! :+1:

Hij ziet er top uit op je foto’s
Misschien ga ik binnenkort ook wel voor de bijl :stuck_out_tongue_winking_eye: :+1:

Grt.

1 like

Gewoon origineel houden.

Zeker geen nato.

ZEKER GEEN VELCRO.

Het is niet alleen (erg) lelijk, maak het maar eens proper als je in het zand of de modder hebt gezeten.

1 like