... met een band van Jonathan Koch (Swedefreak)

Een paar dagen geleden postte ik hier mijn ‘William Pogue’-Seiko. Overgenomen van Richard (ja, hij verkoopt ook wel eens wat!). Naar aanleiding van een posting over dit horloge op het SCWF kreeg ik een mailtje van Jonathan Koch (‘Swedefreak’) uit Rochester, upstate New York - zeg maar uit de buurt van Orange County Choppers. Hij heeft verschillende banden: H-types en oysters die hij uitrust met een passende eindlug. Het is niet het originele bandje voor dit horloge. Dat is allang verdwenen. Seiko leverde in die tijd wel dit H-type band. Een keer wat anders dan een oyster!
Ik heb er eentje besteld, zaterdag ging hij bij hem op de bus. Vandaag om de pols! Met dit bandje komt het horloge veel beter tot zijn recht.

Menno

Mooie band

Mooi horloge

Mooie foto

(tu)

Staat niet gek(tu) veel draag plezier!

zo komt ie idd veel beter tot zn recht, mooie set! en idd mooie foto

Volgens mij is dit een juiste band.

Ik heb er vorig jaar twee (+ een bijhorend horloge, ook deze gouden) besteld bij een Engelsman maar ontving eenlege enveloppe. Door zijn dralen en langdurig onderzoek bij de post geen mogelijkheid om geld retour te claimen via Paypal :(.

Mooie combie (tu)

mvg, Frans

Dit is een Seiko die ik ook nog wel eens zou willen hebben, of ligt het aan jouw foto’s? :slight_smile:

heel veel draag plezier!

gr,

Vincent

Mooi als een band zo goed past!

Netjes hoor!

mooi. stoere robuuste uitstraling maar ook een mate van klasse en kwaliteit. Verveelt niet snel denk ik.