Met een loep naar de boetiek?

Maar om op je vraag terug te komen.
AD niet
Huisdealer niet
Vreemde dealer wel
Particulier wel
Om de nummers te checken.

En sommige particulieren trouwens ook niet :grin:

2 likes

Het is niet raar om dat te doen, zeker bij vintage aankopen. Ook om vb lume bekijken.

1 like

Zijn die boekjes zo klein tegenwoordig ? :upside_down_face:

1 like

Mocht je geen loupe bij je hebben, met je telefoon een foto maken en inzoomen op de foto werkt net zo goed en soms beter.

1 like

Wat is het nou?

3 likes

Toch maar beter een loupe meenemen dan

3 likes

Net :shushing_face:

1 like

:shushing_face:

1 like

Goeie tip, vandaag binnengekregen

6 likes

Er wordt inmiddels een loopje met je genomen :rofl:.

Overigens, géén loupe mee naar de juwelier :sunglasses:

1 like

Ooooo fuck me, boekjes-gate… Had ik maar nooit … :sweat_smile:

2 likes

Hadden zij maar nooit :wink:

1 like

Nee, ik neem geen loupe mee.

Als ik een beschadiging niet zie met het blote oog, boeit het me niet.

2 likes

Mij wordt het vaak aangeboden. Dan pakken ze zelf een loupe uit de la zodat ik het beter kan bekijken. Ik denk er nooit zelf aan om er een mee te brengen.

Ik dacht meer: edit: ik bedoel daadwerkelijk

Zo! Met die 15 x zal je best wat vinden om op af te kunnen dingen! :sweat_smile:

3 likes

Ik voel me dan toch iets te zeikerig overkomen, Als ik met een loupe kom aanzetten. Terwijl het soms best makkelijk zou zijn.

Wat @anon91617071EV min of meer ook zegt. Je ziet alles. En daar ga je over het algemeen niet gelukkiger van woorden.

Dat gevoel heb ik dus ook😅

1 like

Ik realiseerde mij net opeens iets, als je in de supermarkt groente of fruit koopt neem je ook altijd de mooiste exemplaren maar voor een horloge vraag je nou nooit mag ik ze even allemaal zien zodat ik de beste er uit kan pikken. Best vreemd eigenlijk…

3 likes

Ik ben zelf ook niet zo en koop over het algemeen vintage, maar ik mag verwachten dat je een smetteloos exemplaar krijgt als je je zuur verdiende euro’s stuk slaat bij een dealer.

Een nieuwe auto check je toch ook (en je tomaatjes)?

1 like