Met een loep naar de boetiek?

Maar niet met een loupe :see_no_evil:

Ik kan me herinneren dat nogal wat Seiko’s chapter rings hadden die net niet mooi waren uitgelijnd, dan zou het zeker de moeite lonen om de beste er uit te kiezen.

1 like

Lopen? Loopt? Of bedoel je gewoon een loep? Uweetwel, dat Nederlandse woord voor een Franse of Engelse loupe. Dat laatste woord bestaat niet in de Nederlandse taal.

Enfin, aangezien ik + glazen heb heb ik altijd een soort van loep bij me. Aangezien ik een ouwe lul wordt heb ik tegenwoordig ook nog eens +1.5 op de varifocus, en daar worden dingen wel een stuk duidelijker van. :slight_smile:

Als ik een nieuw horloge koop moet het perfect zijn, binnen redelijke grenzen voor het prijsniveau. Dat ik er zelf Wabi-sabi op maak is een ander verhaal.

Inderdaad. Die bestaan niet.

Screen Shot 2020-08-13 at 11.31.40

als ik het zing (canta) krijg ik dan een cantaloupe ??.. :stuck_out_tongue:

Overigens, ik neem geen loep mee.

Ik ben dyslectisch, Ik heb het gewoon afgekeken van het topic titel. :unamused:
Zoveel vertrouwen heb ik in een ander :innocent:

Ik neem mijn timegrapher ook mee.

inspector

Ze zien je al aankomen

2 likes

Da’s verbazingwekkend on-topic. Ik ben niet dyslectisch, maar heb wel al m’n hele leven slechte ogen. Of ik extra goed kijk of om een vergrootglas vraag hangt er vanaf of ik het merk vertrouw (QC reputatie) en of ik de verkopende partij vertrouw (sommige juweliers smijten met die dingen alsof het tennisballen zijn).

Weet wie je vertrouwt. :slight_smile:

Ik twijfel tussen verstandig en overkill. :slight_smile:

3 likes

Ik vertrouw niemand en ga meestal zo op pad.

2 likes

Ach ik zit er niet mee. Je kan niet alles hebben :rofl:

2 likes