Met je horloge om slapen.

's Nachts gaat 'ie lekker af. In mijn slaap kan ik toch niet klokkijken, en verder a) alleen maar kans dat ik mezelf, mijn partner of m’n horloge ermee beschadig, en b) de wekker al genoeg herinnering aan de tijd is 's ochtends.

Is met een kinetic gedaan in de hoop het laad proces te bevorderen :upside_down_face:

1 like

Nee, de meesten gaan niet af tijdens het slapen.

Heb jij je 16233 al binnen dan?

Alleen tijdens het sporten gaat het horloge af in bed.

7 likes

De BB G, deze maand ergens de 16233 om de klauwen binden!! En nee, BB staat niet voor baby, mocht je aan niets anders kunnen en willen denken deze tijd :crazy_face::crazy_face::crazy_face::crazy_face::crazy_face:

1 like

Meestal tijdens het slapen een horloge om. Met kleine kinderen wordt je nog wel eens gewekt gedurende de nacht. Altijd fijn om dan de tijd (dikke LUME) te kunnen checken…

En nee, er staat geen wekker oid op de slaapkamer… :sweat_smile:

Ik doe mijn horloge ook zelden af als ik naar bed ga. Lume is dan ook wel handig!

1 like

Nee mag niet van mijn betere wederhelft, zij irriteert zich aan het getik van mijn horloges als ik te dicht met mijn pols bij haar oor zit, veelal met mijn arm over haar schouder op de bank. Dan moet ik van pols wisselen…Ik bed dus ook verboden haha. Maar waarom zou je het omhouden in bed? Slaap je ook met schoenen aan?

1 like

Ik ben altijd zo blij met nieuwe horloges, dat ik ze
‘s nachts ook om heb, wanneer dat niet meer zo is, moet ik me alweer zorgen gaan maken… :thinking:

5 likes

Als ik buiten de deur slaap (hotel, op de bank van een vriend) houd ik hem vaak om. Ik slaap vaker wat onrustig buiten de deur en vind het dan prettig om snel de tijd te kunnen zijn.

Ik sus mezelf dan heerlijk in slaap met de zwoele sweep van een lichtgevend SKX-secondewijzer :slight_smile:

2 likes

Meestal doe ik m af. Soms blijft ie aan mijn pols. Ik denk er niet echt bij na ofzo.

Altijd af 's nachts. Heb een ouderwetse led-wekker op het nachtkastje dus ik kan prima zien hoe laat het is. Geen geknel om m’n pols 's nachts. :sunglasses:
Als ik op vakantie ben is er meestal geen wekker, dus dan ligt m’n horloge met de beste lume op het nachtkastje.

1 like

Eigenlijk altijd af tijdens het slapen…

Op de soms wat te heftige avondjes in de weekenden na…

1 like

Altijd om. Alleen de horloges met leren bandje af tijdens het douchen.

Altijd af in bed. Zodra ik ga liggen (tv kijken of slapen), wegwezen dat ding.

bij fitness blijft ie gewoon om, boksen wordt een beetje lastiger :smirk:

Ik slaap er altijd mee, ik douche ermee, ik werk ermee, ik sport ermee, kortom, ik leef ermee

1 like

Gaat altijd af. Is alleen maar irritant s nachts.

1 like

Heerlijk als ik hem onder mn kussen doe en het mechanisme dan nog beter hoor. Droom ik vanzelf weg. Zelfde als schaapjes tellen, maar dan anders

4 likes

Moet je eens een penankertje mee nemen. :stuck_out_tongue_winking_eye:

Maar terugkomend op de vraag van de topicstarter. Hier gaat het horloge ook niet af tijdens slapen.