Met je horloge om slapen.

Ben ik de enige mafkees die zijn horloge niet af doet tijdens het slapen?
Mijn kleine SKX013 gaat alleen tijdens het sporten van de pols.

Zijn er meer die geen afscheid kunnen nemen van hun horloge tijdens de nachtrust?

3 likes

Met een horloge slapen trek ik echt niet.
Ik heb wel een Garmin Vivosmart; in verband met meten rusthartslag en VO2Max. Zelfs die neigt al naar irritant…

Moet er niet aan denken, waarschijnlijk word ik wakker met een afdruk van de horloge op mijn hoofd.
Gaat netjes af en de volgende dag weer om de pols.

7 likes

Soms wel

als ik iets te diep in het glas heb gekeken :shushing_face:

maar van die irritante luide tikkers trek ik ook niet :joy:

6 likes

Nee lukt niet net als een ketting of armband irriteert direct.

Ik doe hem altijd af met slapen en stop hem of in de doos of leg hem op het nachtkastje als ik al in de slaapkamer ben en geen zin heb om terug te lopen.
Zie het nut niet van slapen met een horloge, ik kijk er toch niet op en er is alleen maar kans dat ie beschadigd.

1 like

Horloge gaat alleen af onder de douche. Geen zeep en warm water op mijn pakkingen :wink:

2 likes

Nope. Iedere avond voor tandenpoetsen gaat hij bij de rest in het doosje :zzz: :zzz:

Ik doe hem wel af, maar hij mag tussen ons in slapen. Eerst uiteraard een badje en een verhaaltje, of samen HF lezen.

54 likes

De enige keer wanneer mijn horloge af gaat is tijdens het sporten. Voor de rest altijd om m’n pols :ok_hand:

1 like

Nee, alles uit en en af tijdens 't slapen :stuck_out_tongue_closed_eyes:

1 like

Precies dat. Heeft ook een eigen dekentje en een klein poetsdoekje als kussentje. Lief hoor. :blush:

Los van dat, ja op staal en met Lume, puur uit praktische overwegingen omdat ik zonder bril bijna het hele huis wakker maak als ik wil weten hoe laat het is als ik even wakker ben.

3 likes

Hallo mede mafkees :smiley:

2 likes

Lumen zijn idd wel een must

1 like

Afgelopen twee dagen gedaan, genoot teveel ervan. Maar zijn toevallige uitzonderingen.

Ik heb dat vroeger wel altijd gedaan met deze, zie onder, maar die is zo plat en ligt die merk je niet. Nu doe ik mijn horloge altijd af.

1 like

Never ever slaap ik ermee.

Show hier je slaaphorloge!

2 likes

Laatste paar maanden blijft ie ‘s nachts om. Alleen met douchen effe af

Ik studeer Lumenologie. Het dag en nacht dragen is voor deze studie van essentieel belang.

2 likes