Night watch

Gekke vraag wellicht en misschien ook al eerder aan de orde gekomen maar wie draagt zijn horloge gedurende zijn slaap en waarom dan?

ik niet

niet lekker en ik heb een wekker :microphone:

2 likes

Zou niet weten wie het wel doet, ik kan het me niet voorstellen!

Ik niet

Ik draag niks als ik slaap. Zo heeft god het bedoelt denk ik

Zoekfunctie is je vriend he :wink:

Ik draag mijn horloges 24/7. Nu zorg ik er ook voor dat ik comfortabele horloges heb, dus stoort het me niet.

:rofl:

Overigens gaan ze ook niet af tijdens het sporten, klussen of tuinieren. En de meeste zijn waterdicht, dus het kan.

1 like

En welke horloges zijn dat dan? haha

1 like

Ik doe het toevallig sinds een week. Ik moest laatst m’n telefoon buiten handbereik van m’n bed opladen, wegens herinrichting van de slaapkamer dus had m’n horloge omgehouden. Dat beviel eigenlijk wel tijdens de keren dat ik voor de wekker wakker werd.

Voorlopig hou ik het erin.

1 like

Dat noem ik pas hechting :ok_hand:

ja, tuurlijk, maar dan wel eentje met lume.

1 like

Schijnen ook horloges met wekker te bestaan :wink:

1 like

zeker maar eentje met Lume!

1 like

uit nieuwsgierigheid mijn Apple Watch paar keer omgehouden. Kijken wat je ‘sleeping’ apps je precies leren. Maar nu ligt ie weer op nachtkastje als wekker :slight_smile:

1 like

Heb t een keer gedaan om van een NA de tritium werking te checken, leek me leuk. Tritium niet gezien die nacht, maar mijn vrouw kon 's morgens wel op mijn wang zien hoe laat het was :slightly_smiling_face:

5 likes

Ik doe dat alleen als ik in afgelegen gebieden ben. Bepaalde plekken in de balkan of Afrika. Thuis lekker af!

1 like

Ik draag meestal een horloge in bed omdat ik graag wil weten hoe laat het is als ik wakker wordt zonder op mijn telefoon te kijken. Als ik op mijn telefoon kijk merk ik dat ik in de verleiding kom om notificaties te lezen (of even snel HF te openen :slight_smile:).

Ik heb geen wekker omdat die vaak (heel zacht)zoemen of tikken en ik daar niet goed tegen kan. Die subtiele elektronische zoem is ook de reden dat ik mijn telefoon niet oplaad in de slaapkamer, maar dat terzijde.

2 likes

Ja, omdat ik bij het wakker worden de tijd wil weten. Dit is ook de reden, dat je goede langewerkende luie wil.

1 like

Zeker heb ik een night watch. Hangt in de slaapkamer. Genieten hoor! Lampje gaat wel uit bij slapen gaan.

6 likes

Seiko:
SPB153 green uemura
Zwarte mini-turtle
Witte Stargate
Blauw-emaille Presage
SARB035
SARB017 Alpinist
Groene pilot chrono
SRP639 Baby Tuna
Een stokoude titanium chronograaf
Lord-Matic uit 1971

Grand Seiko:
SBGV239
SBGV245

Citzen:
Promaster Sky Eco-drive
Chronomaster Washi paper dial Eco-drive

Overig:
Nomos Ahoi Dunkel
Mühle Glashütte Teutonia II KS
Hamilton Navy Pioneer KS
Archimede Klassik
Aristrocrat erfstuk
Squale 1521 Azuur, gepolijst
Poljot 3133
Glycine Combat 7 Vintage
Pellikaan Timing HFLE2019.

Je vroeg er tenslotte om.

8 likes

Hopelijk niet allemaal tegelijk om… :wink:

1 like