Horloge op nachtkastje?

Nee helemaal niet in de slaapkamer, mijn vrouw deed dat vroeger werdt ik ook helemaal gek van het hoog frequente getik.
Dus gewoon af s’avonds op de eettafel beneden.

Om

Niet op maar in het nachtkastje.

Dat is voor mij omgekeerd.

1 like

Nooit in de slaapkamer. Ik slinger mijn horloge altijd pas om na het douchen.
En ja mijn douche is op de begane grond want huis uit 1934.

Dus op zo’n Ali stand op/naast de schouw en de Lotek van Benno Premsela. Bewaakt door Kiste Trui.

3 likes

Hier nog wat topics betreft dit onderwerp. Mocht je het leuk vinden dit na te lezen kan ik er nog wel wat omhoog trommelen:

6 likes

Gaat hem niet worden met een stemvork, geloof me

Beter op

Krast ook niet en het stapeltje €50 biljetten kan worden gebruikt waar het voor bedoeld is, horloges kopen! :crazy_face:

1 like

Ik draag mijn horloge in de nacht gewoon. Ik vind het gekmakend om de tijd niet te weten snachts. Ik word regelmatig wakker, en dan niet weten hoe laat het is, trek ik heel slecht. Geen idee waarom.

Helemaal hetzelfde ik.

Wat is het verschil dan t.o.v. gewoon overdag dragen met een stemvork?

Krav Masutra?

4 likes

Oeh dat ken ik nog niet, hoe werkt dat🤣?

James Bond voelde zich naakt zonder horloge. Dat dicteerde tenminste het script, want er moest een camera bij de wip vanwege de product placement close-up.

1 like

Zolang je voorzichtig bent maakt het geen reet uit denk ik :wink:.

:upside_down_face: me patek 2 stuks gwn in hun enorme doos in de kluis samen met hun vriendjes A&P,de rest van de meut gucci,ebel,rado,baume&mecier gwn in de nachtkast lade is wel bedekt met een dikke handdoek leg ze alle op de handdoek handig geen gedoeii met doosjes aandoen wegwezen

Gewoon om, het is een gebruiksvoorwerp :wink:

Aan de pols.

mijn vroegere kat heeft zo es mijn toenmalige submariner es van het nachtkastjes afgetikt. Zo heel rustig tik…tik…tiiiiiikkkkkk… en daar ging ie dan (kut kat)

4 likes

Deze standaarden zijn top, heb er ook 1!

1 like