Ik ben op zoek naar een fatsoenlijke manier om mijn horloges krasvrij en veilig op neer te leggen. Uiteraard het forum al afgestruind en ome Google om raad gevraagd.
In wissel bijna dagelijks van horloge waardoor ze niet veel in de horlogebox terecht komen. En om krassen te voorkomen liggen ze nu vaak op een boek op mijn nachtkastje…
Nu vind ik wel iets in de trant van een tray bedekt met vilt oid. maar ook daarin, behoorlijk prijzig en ziet er nét niet uit.
Als je die tray niet zo mooi vindt, schaf dan een kleinere leren valet aan .
Bij mij gaan ze gewoon in de box bij de andere horloges, het zijn groepsdiertjes .
Gewoon in de horlogedoos. Maar ik snap dat het met veel leren bandjes een gedoe kan zijn om ze er steeds weer in te stoppen. Vrijwel al mijn dagelijkse horloges zijn op staal dus die klik ik liever in de horlogedoos dan dat ze ergens liggen (want dan krast de band op de achterkant).
Dit een keer geprobeerd, nadat ik ergens deze dingen voor 25 euro zag liggen in een soort hippe woonwinkel. Het is stiekem wel heel makkelijk om daar je horloge ‘s avonds in “gooien”
Het horloge wat ik afdoe als ik naar bed ga in de kist en het horloge wat ik de dag naderhand ga dragen alvast op mijn nachtkastje.
De dagen dat ik werk wacht mijn werkhorloge op me op de keukentafel. En als die beschadigd zal me dat eerlijk gezegd zwaar aan mijn bruine ster roesten.
Op zo’n ding van roogs. Heb ik al jaaaaaaren, verkopen ze niet meer volgens mij. Zijn tientallen vergelijkbare en goedkopere versies van
Krijg er twee horloges op.
De mindere goden liggen erbij in de buurt.
De rest ligt bij DNK dus daar heb ik hier thuis geen “last” van.