Mee naar bed of niet?

Draag wat ik op dat moment om heb ook ‘s nachts.
Ben gewoon 24/7 een horloge te dragen.

Niet een horloge dragen is voor mij echt vreemd.

2 likes

Ik draag vaak m’n g-shock om een beetje bij te kunnen houden hoe m’n dochter slaapt.

Voor de geboorte van m’n dochter nooit 's nachts horloges omgehad, tenzij ik lam in slaap viel.

1 like

Gaat mij niet eens om eventuele krassen, vind het oprecht voor geen meter slapen met een horloge om. Gwn lekker op het nachtkastje, de volgende morgen gaat ie weer om.

1 like

Deze 's nacht en bij het sporten.

1 like

Same here! Mijn horloges zien er na jaren dragen nog uit als nieuw.

3 likes
1 like

Op het nachtkastje zodat ik door de lume, want de meeste van mijn horloges hebben dat, 's nachts de tijd kan zien. Gek genoeg droeg ik mijn horloge vroeger wel tijdens het slapen. Hield er eigenlijk spontaan mee op.

1 like

Ik mag m’n Valjoux 7734 niet eens op het nachtkastje leggen, luide tikker… :joy:

4 likes

Ik heb mijn horloge altijd om. Je moet toch weten hoe laat het is hé.

Alleen de Aquamundo mag hij na de laatste ervaring niet meer in.

3 likes

Altijd mee naar bed. Wordt weleens wakker om naar de wc te gaan. Altijd handig om dan de tijd te kunnen aflezen middels lumen.

2 likes

Met kinderen die 's nachts wakker worden, altijd aan. Niks zo irritant als op je gsm moeten pieren 's nachts om te weten of die kleine nu al op mag (en ik moet) of niet.

4 likes

Mijn vrouw gaat mee naar bed, mijn horloges hebben hun eigen verblijf. De horlogedoos blijft toch natuurlijk habitat.

Al is het maar om te voorkomen dat ik een deegroller in m’n nek krijg. (omdat ik graag 1 van mijn duikers onder het slapen draag, en midden in de nacht een 40mm blauwe plek achterlaat op het voorhoofd van mijn vrouw.) :zipper_mouth_face: :sparkles:

3 likes

Ik bedrijf graag de liefde met mijn vrouw.
Dat is niet fijn met een stuk metaal om de pols.
Dus het horloge gaat altijd af.

4 likes

Wat de heer Arjen boven mij zegt ben ik mee eens, tijd voor liefde is tijd om het horloge even af te doen. Maar na 14 jaar relatie en 4 kinderen rijker is dat ook geen dagelijkse gang van zaken meer. Dus in de meeste gevallen hou ik hem lekker om als ik naar bed ga😂

8 likes

Af, ik ga toch ook niet met dagelijkse outfit slapen?

2 likes

Niets zo fijn als tijdens de seks even de duikring checken hoe lang je bezig bent :joy::joy::joy::ok_hand:t2:

4 likes

Niet.
En overdag ook steeds minder.
Raar antwoord als liefhebber he :slightly_smiling_face:

1 like

Als ik naar bed ga, gaat het horloge van de pols. Slapen met een normaal horloge om heeft voor mij nul toegevoegde waarde.

Hier kan ik nog in mee gaan als je inderdaad je slaap metrics wilt monitoren. Zelf heb ik de smartwatch eerder dit jaar volledig opgegeven, maar toen ik 'm nog wel had deed ik het ook. Voor mij blijft de Apple Watch wel veruit de fijnste wekker die ik ooit heb gehad!

Dit.

Hoe dan? Mijn GS was nog geen week oud en daar zaten de eerste krassen al op. :joy:

Ik zit ook de hele dag aan een bureau, mijn horloges op stalen band hebben dan ook stuk voor stuk behoorlijk wat deskdive krassen. Het is een gereedschap, van mij mag het beschadigen. :slight_smile:

27703D01-995A-454C-9284-527EB4708184

Da’s ondertussen erg lang geleden voor mij. :joy:

3 likes

Hier in de nachten niets mee, om, aan in bed, zowel ik niet als mijn vrouw niet.
Overigens nooit in mij opgekomen om in de nacht een horloge om te houden, tijd weten? Waarom? ik slaap en de wekker gaat vanzelf of geeft als ik zo nodig de tijd wil weten aan hoe laat het is.

2 likes

Altijd

2 likes