Slaap jij met je horloge?

Zoals de titel aangeeft, ga jij naar bed met je horloge? Waarom wel of waarom niet?

Ik slaap zelf met bovenstaande smartwatch om mijn slaapscore te meten, maar nooit met mijn analoge horloges.

Ik ben benieuwd naar jullie meningen!

6 likes
6 likes

Nee, ik slaap meestal met mijn vrouw.

45 likes

Nee…

Reden, dan zit mijn hele smoelwerk de volgende dag onder de krassen en butsen.

13 likes

Niks is ons vreemd. Er zijn zelfs mensen die een speciaal douchehorloge hebben, ik noem geen namen.

Ik slaap zelf naakt. Dus ook zonder horloge.

6 likes

ik draag mijn horloge 24/24u

4 likes

Niet gespot, had wel de zoekfunctie gebruikt maar kwam deze niet tegen. Excuses!

Haha, fair point. :wink:

Zo close met je horloge moet je niet willen worden inderdaad…

Zouden die dan ook speciale douchegel hebben? :thinking:

:watch: :heart:

3 likes

Ooit een paar keer met een Garmin smartwatch geslapen voor meting slaap score. Als je gaat zoeken op internet kom je al snel tot de ontdekking dat de resultaten uit een smartwatch weinig zinvolle informatie geven.

Draag geen horloge tijdens het slapen.

1 like

Als ik een nieuwe aankoop heb, slaap ik er de eerste nacht mee ja, om hem comfortabel te maken

5 likes

Ook met kwartshorloges? Die hebben namelijk géén ziel.

4 likes

Ftfy

2 likes

Wat heb je hieraan?
Wat kan je eraan veranderen dan, of zit er een applicatie op die beter laat slapen.?

Ik snap m niet.

Ik draag alleen mijn horloge in bed wanneer er een voor mij lelijke dame bij komt.
Dan kan ik tussen het bedrijven door af en toe naar mijn mooie horloge kijken ipv naar dat gedrocht.

Verder, Nope.

28 likes

Ik draag mijn horloges 24/7.

Als ik zonder zou slapen heb ik veel kans om op het werk te ontdekken dat ik die ben vergeten om te doen. Heb altijd wat tijd en nogal wat koffie nodig 's morgens om deftig wakker te worden.

2 likes

Echt geniaal ! Blijf maar lachen :sweat_smile:

5 likes

Je krijgt een overzicht met je REM slaap, diepe slaap, lichte slaap en tijd wakker. Zo heb je een indicatie of je voldoende hebt geslapen.

1 like

Nee. Geen ring, geen horloge geen niks

1 like

Ik slaap meestal met mijn horloge om.

3 likes

Ik slaap altijd met een horloge om.

1 like

Nooit, gaat altijd af.

1 like