Met mijn zoon bij de Breitling dealer

Deze middag even binnen gesprongen bij de lokale Breitling dealer.
Ik was benieuwd naar de Skyracer in Breightlight.
Vond hem zeer licht, maar hij maakte toch een goede indruk qua bouwkwaliteit.

Ik had men 15 jarige zoon mee, die totaal geen interesse heeft en dat ook toont.
Bij het aangeven van het horloge vraagt de dealer of ik het merk ken, wat wel het geval is.

Even dacht ik dat ik die vraag zou door geven aan mijn zoon. Zo van: en Mathieu, ken ik er iets van.

Maar omdat ik mijn zoon zijn reactie liever niet ter plekke wou testen, heb ik gewacht tot we in de auto zaten.

Hij antwoordt me dat ik er waarschijnlijk meer van ken dan de verkoper.:grin:

Made my day.

27 likes

stel dat je zoon in de winkel gezegd had: mijn vader weet er meer van dan u…

:flushed:

3 likes

Hij is er echt toe in staat. Daarom heb ik het hem daar niet gevraagd.

3 likes

Heel herkenbaar. Niet van die zoon, want die heb ik niet, maar dat je er meer van weet dan de verkoper. :confused:

Hmmm, dan ben ik best benieuwd naar een Breitling test.

Wist je dat dealers bijna verplicht worden om mee te doen aan de Breitling Challenge? Daar krijgen ze allemaal informatie over Breitling en moeten ze in quizzen hun kennis laten zien. En pas als ze 100% geslaagd zijn, zijn ze er van af. (Ik vond het leuk, dus mij hoor je niet klagen haha) Als beloning zet Breitling voor de beste in een bepaalde regio een Breitling als prijs beschikbaar. Volgens mij geven ze dan een stuk of 11 breitlings weg aan de winnaars.

Dus ben best benieuwd wie er dan zou winnen :sunglasses:

2 likes

Leuk test: ik tegen hem, ik krijg een Breitling als ik win, anders krijgt hij een klant.
De zoon krijgt een petje vanwege het aanbrengen van een klant.

Ik ga direct studeren.

Bij nader inzien, toch liever niet bij deze temperaturen net bij de start vakantie. :wink:

1 like