als je duiker wilt kan ik goed begrijpen dat je deze iwc voor een dweller of sub inruilt (tu)
Tja, voor elk horloge is wat te zeggen, vooral als je het nog niet hebt.
Eenmaal in bezit ziet / voelt het altijd anders.
En soms moet je je mening wel eens wat bijstellen.
want;
Mooie pics Krabong! Wat ik mij nu al tijden afvraag, wat is nu het verschil tussen een SD en een Sub? Ik zie het verschil niet namelijk.
@WillemH, als ik voor de zelfde keuze zou staan zou ik ook voor de Rolex gaan. IWC maakt prachtige horloges maar qua duikers presteren ze mijn inziens onder de maat, zeker in verhouding tot de prijzen die ze daarvoor vragen.
** kwijl **
Na zo’n sterk pleidooi kan ik je onmogelijk nog ongelijk geven
Veel plezier met je (idd mooiere) Rolex.
Ze is binnen!!! Foto’s volgen, maar volgens mij weet iedereen nu wel hoe een SD er uit ziet.
Zeer goede ervaring met de verkoper, JKwatchstore. Zeer goede uitleg, prettig gesprek over horloges en een bakje koffie.
De SD lacht de hele tijd naar mij en ik heb een glimlach van oor tot oor, wel natuurlijk met een lichte weemoed naar de Aquatimer, Ik hoop dat die een goed baasje krijgt.
Iedereen bedankt voor het commentaar.
Mijn beste,
[b]Rolex een leven lang!!
De keuze der tijdsbeleving die men maakt in het uurwerkleven,
bepalen de tijd nu, de klok rond, in het heden
Merkervaringen in je leven opgedaan,
blijven je vergezellen, daar doe je niets aan
Doch ‘Rolex’ mechanische energie is de tijdsbron van de ware passie,
het is de kracht van de overwinning der utopie
Weet je deze goed in jou tijdsbeleving te interpreteren,
dan kun je het uurwerkleven beter waarderen
Dus laat deze ‘Sea-Dweller’ jou in de lengte der jaren mogen vergezellen,
het is een van ‘Rolex’ topmodellen!![/b]
Coenraad
Orologio Signaturis Temporis.
Hoe kan je dat nou doen:D Goede keus hoor!
Veel plezier met de aanwinst en veel draagplezier.
Lieve Wim,
Ik heb nu wat verschillende topics gelezen en begrijp, beetje bij beetje, je horloge-fetisch. Fijn dat op dit forum zoveel mensen zijn met hetzelfde ‘probleem’, het doet me zeker goed!
Je IWC is nu verleden tijd, gelukkig heb ik er mooie herinneringen aan. persoonlijk vind ik deze Rolex mooier, hij heeft een wat robuuste, stoere uitstraling en past beter bij je. Hopelijk krijg je geen spijt en kun je de komende jaren even vooruit.
Kus…
Ik zal mijn vriendin maar een eigen account laten aanmaken.
Gefeliciteerd met een schitterend horloge. Fijn, zoveel begrip van je partner
wat een kanjer je Rolex!