Met reden gekochte horloges

mooi horloge, nu weet je zeker dat je met iemand met een zeer goede smaak bent getrouwd :slight_smile:

1 like

Cadeau aan mezelf voor mijn afstuderen

12 likes

Wat een feest van herkenning!

1 like

Tijdens mijn verjaardag waren we in Maastricht, vriendin vond het een leuk idee om mij deze kado te doen toen we in Brocantique waren.

11 likes

Bij mij is het gewoon begonnen omdat ik veel rij en rondjes loop in het donker en dan steeds geen zin had om mijn telefoon uit mijn zak te halen, ontgrendelen noem maar op.Dus mijn zoektocht is begonnen met horloges met allerlei soorten verlichting…en daarna was het hek vd dam en kwam vintage in beeld…nu verslaafd aan de verschillende soorten en de jacht om iets aparts te vinden met geschiedenis gewoon omdat ik dat interessant vind.

Dit is voor mij wel ā€˜het’ horloge voor tijdens mijn werk…nog geen ander tegengekomen met zulke mooie blauwe lume die lang duurt voordat ik de tijd niet meer kan aflezen…heb ook horloges met tritium, automatische verlichting van Casio G-shock bv maar blijf toch de Excalibur pakken.

6 likes

Ik heb mijn eerste (ā€œechteā€) horloge gekocht toen ik mijn eerste kind kreeg. Ik vind de no1 van meistersinger wel toepasselijk. Deze zal ik dus niet zomaar weg doen. Dat doen we dus niet meer. Horloges met een reden is voor de gewone stervelingen. Wij idiote hebben geen reden nodig. Behalve het lijstje van Daffie.

1 like

Aanpandige verjaardagen.

4 likes

Gewoon, omdat het liefde op het eerste gezicht was…

3 likes

Omdat het echt een hele toffe klok is!

2 likes