Met reden gekochte horloges

Denk hierbij aan huwelijk, kinderen noem maar op, hoor graag de verhalen erbij.
Heb zelf nog niet om deze reden een horloge gekocht, wil maar al te graag jullie verhalen lezen!

groet,

1 like

Pff…

Gat in m’n hand
Short attention span
Snel uitgekeken op nieuwe aanwinst
Likes shiny new things
Nieuwsgierigheid
Everyone needs a hobby
Moet m’n zuur verdiende centen toch ergens aan uitgeven
Omdat het kan
Zomaar
Hij spoort niet helemaal

:innocent:

39 likes

Kon het zelf niet beter verwoorden :joy::joy::joy::joy:

1 like

Ja.
Voor huwelijk. De Breitling, ik hoef geen ring, dit is leuker en mooier. De rechter van mijn zoon omdat hij het ook leuk vind de klokjes…

Mijn zoon heeft voor hetzelfde huwelijk deze gekocht, omdat het zo mooi staat bij zijn pak.

Deze puur voor het werk gekocht, maar vind hem te leuk en te fijn dus draag hem veel.

Mijn kleinste zoon heeft ook een klokje gekregen, ook voor bij zijn kledij voor bij dat ene huwelijk

De volgende klok, die gaat als reden hebben dat ik hem gewoon wil en het niet kanten kan om te kopen.

8 likes

Belangrijkste reden voor mij om een horloge te kopen, al vanaf de allereerste in de 80’s, is ME, MYSELF & I :joy::joy::joy:

3 likes

Hij is fijn! Voor de meesten van ons is dit lijstje wel van toepassing😂

2 likes

Trouwcadeau. Mijn vrouw heeft hem laten graveren.

24 likes

Deze gekocht toen ik 5 jaar getrouwd was en mn 2e kind op komst was…

4 likes

Redenen kan ik eerlijk gezegd niet bedenken, alleen maar smoezen… :disappointed_relieved:

6 likes

Toch wel benieuwd wat je om de pols had gehad als je single zonder kinderen was gebleven :joy:

4 likes

Je zou bijna extra kids nemen…als elk 2de kind zoiets moois mag brengen wist ik t wel! Haha. (3kids hier)

2 likes

Alle gekheid op een stokje…dat zijn toch mooie herinneringen en dus een mooi aandenken, plus een goede reden voor aanschaf :thumbsup:

1 like

Plus een goede reden om het nooit meer te verkopen:wink:

2 likes

Niet zelf gekocht, maar verkregen uit een erfenis. Dat zie ik ook heel vaak voorbij komen op het forum.
En vaak een reden voor mensen die nog nooit op het forum geweest zijn, aan het forum te vragen of ze nou de jackpot hebben gewonnen. Meestal eindigt dat met de ontnuchterende constatering van 1 van de forum leden: ach, ‘wellicht een paar tientjes’ :slight_smile:

2 likes

Deze natuurlijk :wink:

2 likes

Briljant! :joy::rofl::joy::rofl:

1 like

Absoluut. Deze gaat dan ook nooit meer weg

1 like

Deze genetisch gekietelde Monster kocht ik voor mijn bruiloft in Venetië in 2014. Er zit een minigravure in de zijkant met de trouwdatum. Deze is natuurlijk heel speciaal en laat zich op geen enkele manier vergelijken met de andere horloges in de watchroll.

7 likes

Ik kreeg in 2014 te horen dat ik geslaagd was voor 'n hbo* en thuis aangekomen kocht ik m’n favoriete horloge: Rado True

*ik was intussen 55 jaar, 30 jaar na m’n eerste hbo!

13 likes

Ja ik kreeg ook na het afronden van mijn studie een horloge van mijn ouders met de diepzinnige maar ook mooi inscriptie ‘Doe wel met je bul’’

4 likes