Filmer James Cameron draagt speciale versie van de Sea-Dweller tijdens zijn expeditie naar de bodem van de oceaan.
Hier een leuke film van " the making of" van deze knoepert.http://www.thezigzagger.com/2012/03/21/deepsea-challenge/
Willem
Filmer James Cameron draagt speciale versie van de Sea-Dweller tijdens zijn expeditie naar de bodem van de oceaan.
Hier een leuke film van " the making of" van deze knoepert.http://www.thezigzagger.com/2012/03/21/deepsea-challenge/
Willem
Was al eerder langs gekomen. Maar blijft een mooi filmpje.
Sorry, heb ik gemist …:z
bedankt al is die eerder langs gekomen ik had deze film nog niet gezien dus als nog bedankt hiervoor
antonsv
Mag ik als techneut even een vervelende vraag stellen?
De Rolex is rated tot 12.000m.
Maar hij droeg het horloge toch om zijn pols. In de duikboot dus. En de druk binnen zal toch net iets minder geweest zijn dan de druk er buiten, mag ik hopen.
Dus eigenlijk had er zo’n Rolex buiten aan de duikboot moeten hangen.
Toch?:S
Mag ik als techneut even een vervelende vraag
stellen?De Rolex is rated tot 12.000m.
Maar hij droeg het horloge toch om zijn pols. In
de duikboot dus. En de druk binnen zal toch net
iets minder geweest zijn dan de druk er buiten,
mag ik hopen.
Dus eigenlijk had er zo’n Rolex buiten aan de
duikboot moeten hangen.
Zo denk ik er dus ook over. Als Rolex echt heel stoer zou willen doen, dan hadden ze een paar exemplaren aan de buitenkant van die boot gehangen, om na afloop van de expeditie aan te tonen dat de horloges echt bestand zijn tegen die diepte.
Mag ik als techneut even een vervelende vraag
stellen?De Rolex is rated tot 12.000m.
Maar hij droeg het horloge toch om zijn pols. In
de duikboot dus. En de druk binnen zal toch net
iets minder geweest zijn dan de druk er buiten,
mag ik hopen.
Dus eigenlijk had er zo’n Rolex buiten aan de
duikboot moeten hangen.
Ja, helemaal gelijk. Rolex is verrekte goed in marketing, ook als is het verhaal inhoudelijk onzinnig
Ik dacht dat de Rolex ook buiten de duikboot hing? Geen idee verder, maar mocht dat niet zo zijn, dan heeft die hele ontwikkeling verder ook geen zin gehad…
Ik dacht dat de Rolex ook buiten de duikboot hing?
Geen idee verder, maar mocht dat niet zo zijn, dan
heeft die hele ontwikkeling verder ook geen zin
gehad…
Anders zou het inderdaad niet veel zin hebben gehad
Uiteraard hangt ie er buiten… Anders is het maken van het filmpje, laat staan het horloge een blamage. (imo)
Ben nu erg nieuwsgierig geworden of ie daadwerkelijk buitenboord heeft gehangen. Anders kon een Alpha Submariner ook wel de bodem van De Trog halen.
Beste,
Volgens mij weten die jongens van Rolex wel wat ze doen…In ieder geval hing ie erbuiten.
Voor uitgebreid(er) verslag:
http://rolexblog.blogspot.com/
Fijne dag!
Bert
Dat is dan wel lastig kijken hoe laat het is
daarom had hij er een tweede gewoon lekker aan zn pols
Als men gewoon een heel klein beetje opgelet had bij het filmpje was duidelijk geweest dat die klok aan de buitenkant zat.
Bahbah…
Draagt zijn horloge rechts. Vraag me altijd af waarom iemand dat doet.
Zou hij linkshandig zijn??
Draagt zijn horloge rechts. Vraag me altijd af
waarom iemand dat doet.
Zou hij linkshandig zijn??
Ik ben ook linkshandig, maar draag mijn horloge gewoon links
Het schijnt toch zo te zijn dat linkshandigen eerder voor rechtsdragen kiezen, ivm. beschadigen of schrijven.
Er zijn nu 3 (!) draadjes over dit onderwerp, ben dus gelukkig niet de enige die heeft zitten slapen…