Met vriendelijke groet! (Even voorstellen)

Beste forumvrienden,

Na bijna 2 jaar mee te hebben gelezen op dit forum werd het wel eens tijd voor een voorsteltopic! :sweat_smile: Mijn interesse in horloges begon eerder al, maar de hobby ging pas van start vlak voordat ik op het horlogeforum rond speurde.

Ik weet het nog als de dag van gisteren. @bouke droeg de ene dag een SKX007 en de andere dag een SKX009. Ik dacht dat ik het verkeerd zag, maar toen ik eenmaal meer onderzoek ernaar deed sloeg de vonk over en wilde ik ook een SKX hebben :laughing: Van voorheen een horloge als ‘slechts’ een accessoire naar een stukje van mezelf - voor mij ging er een totaal nieuwe wereld open.

Mijn huidige collectie bestaat uit Seiko’s, een Damasko en een Apple watch. Mijn doel? Een gebalanceerde three-piece collectie. :sunglasses: Mijn grail? Dat was voorheen de Sinn 903/Breitling Navitimer. Maar met al die leuke horloges die hier voorbij komen (en met mijn dunne pols) weet ik het niet meer :star_struck: Ik hoop in ieder geval nog veel van jullie te leren.

Groet,

Randy

32 likes

Hoi Randy, welkom hier.
Mooie Seiko’s :+1:

1 like

Hoi Randy, leuk setje zo, maar mooie foto’s!

1 like

Van harte welkom op het enige echte Horlogeforum van de hele wereld! :+1::slightly_smiling_face:

Ik wens je heel veel plezier toe hier en nog veel mooie horloges!:sunglasses:

1 like

Welkom en veel plezier op het forum Randy!

1 like

Welkom !!!

1 like

Hallo Randy!

1 like

image

1 like

Welkom!

1 like

Welkom. Ik moest even lachen om je nick. Ook de all-lume Damsko zien we hier veel te weinig, dus vergeef ik je de Apple Watch. :+1:

1 like

Randy, welkom en veel plezier op ons mooi forum.

1 like

Hoi Randy,
Welkom hier op de Forum :+1:

1 like

Welkom :grinning:

1 like

Van harte welkom! :smile: :+1:

1 like

Mijn beste,

Randy, van harte welkom binnen de gelederen van dit gerenommeerde HorlogeForum!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Welkom Randy! Ouwe topper!!

1 like

Van harte welkom :clap:

1 like

Welkom

1 like

Welkom op HF! Lekker bezig al!

1 like

Welkom hier!

1 like