Metaalkeuze, goud is fout?

Ik vond vroeger goud ook fout, maar ben daar van teruggekomen. Vaak vind ik staal nog steeds het mooist, maar smaakvol goud is gewoon chique. Er zijn genoeg gouden horloges die ik werkelijk te lelijk voor woorden vind, maar smaken verschillen gelukkig…

Ik vind staal of zilver een bepaalde tijdloze kwaliteit hebben die goed niet heeft, bovendien vind ik het altijd raar aan mijn pols staan. (Misschien door mijn rode haar ofzo) Maar als het een dresswatch betreft, met een niet al te grote kast en een ‘gewone’ wijzer plaat dan vind ik het nog wel wat hebben met een mooie zwarte band. En inderdaad Andre, een vintage chrono staat soms ook prachtig in goud, maar dat komt denk ik ook omdat daar de kasten niet zo massief zijn. Bij een gouden Nav. is het gewoon te veel.

Maar meestal vind ik het gewoon niet bij me passen, los van de prijs.

Ik vind zelf persoonlijk goud tijdlozer. Vooral omdat je het veelal bij vintage ziet en ook nu weer terug ziet komen, tijdloos dus.

Metalen als Platina enzo zijn denk ik best trendgevoelige.

sorry allemaal? inferieur staal mooier dan goud? iiiiieeeeehhhhhhhhh
het is dat het zo duur is, ik heb 2 gouden omegas en nothing beats gold!

hallo,
ik vind niet alleen horloges, maar alle sieraden het mooist in wit goud, alleen de prijs…
daarvoor is rvs het beste alternatief, ook harder en krasbestendig.

Ik moet eerlijk zeggen dat ik recent een ML Masterpiece Chronograph in mijn handen en om mijn pols had met bruine krok band, en dat vond ik wel heel erg mooi.

Blijf erbij dat het mij niet staat, maar ik vond het wel heel mooi.