Woooow ,tof geworden .
Erg mooi geworden! Zou hem zo ook wel willen🤤
Wel voorzichtig zijn met parelen bij een dergelijke diy partij. Het media moet van hoge kwaliteit zijn en vrij van andere soorten straalmiddel en korrelmaten. Een enkel groter deeltje geeft al een pitje in het geparelde oppervlak. Een risico als ze vaker media/maten wisselen in de kastjes.
In uiterste gevallen kan rvs na parelen zelfs gaan “roesten” als de parels vervuild zijn met staaldeeltjes:upside_down_face: kan komen van de kast constructie zelf of van een voorganger die het leuk vond gwn staal te parelen.
Heel fraai! Ik heb hem weleens gepast maar stond echt niet bij mijn dunne polsjes. Ik vind hem zo wel veel mooier. Knap werk!
Gewaagd, maar erg goed geslaagd. Gefeliciteerd.
Wauw!
Prachtig resultaat!
Ziet er erg gaaf uit zo!
Haha, gaaf, mijne is bijna precies hetzelfde geworden. Mooie foto’s ook. Ik zou het niet gedurfd hebben als ik niet al plaatjes had gezien hoe het eruit was gekomen, dat was me een te grote gok geweest denk ik
Mijn polsen zijn 16.5cm, ook niet erg dik hoor. Maar ik denk dat je er ook aan moet wennen. G-Shocks zijn niet de subtielste horloges… Nu hij mat is geworden draagt hij trouwens minder groot, mocht je nog twijfelen .
Gewèldige gave klok zo en je moet er maar op komen
Ik heb ook 16,5cm polsen. Dus misschien heb je wel een punt aangezien ik wel van subtiel hou. Nu ik de GA-2100-1AER heb gezien wil ik die passen. Ik wil hem gebruiken om te sporten en zwemmen enzo. Ik heb echt 0 verstand van G-shocks dus ook geen idee waarom deze zo goedkoop is t.o.v. de steel variant. Ik kijk het rustig aan…de steel variant is er zo wel vooruit op gegaan.