Metalen band inkorten

Mijn ervaring is dat ze het wel gratis doen anders had ik het niet geschreven :wink: Bijvoorbeeld bij Gassan of Siebel juweliers.

Waarom zou dit gratis moeten? Horloge elders kopen en als je er zelf niet uitkomt dan mogen zij het oplossen. Het personeel is natuurlijk gratis en de locatie kost ook niet veel…

Natuurlijk is het anders als je een klant bent die regelmatig iets koopt, dan is het woord service belangrijk maar voor die klanten die via het internet allerlei spullen laten thuis komen [ en het liefst eerst bij de juwelier gaan passen ] dan gewoon betalen.

1 like

Geen idee. Ik heb andere metalen bracelets waarvan de “schroefjes” er exact hetzelfde uitzien, maar dat bleken ook maar gewoon splitpennetjes te zijn. Dat is dus onmogelijk te zien op mijn foto’s.

Ik ga dit weekend naar een juwelier. Want zelfs als het toch schroefjes zouden zijn heb ik nog geen schroevendraaier die minuscuul genoeg is.

Ik houd jullie op de hoogte :slight_smile: .
Moesten er nog mensen met goede tips zijn voor een degelijk toestel dat niet onmiddellijk stuk gaat wanneer je vastzittende splitpennetjes eruit probeert te duwen, laat maar komen.

We zijn echt benieuwd!

In Arnhem doen die het niet gratis. Kost 15 euro.

En om er nou voor naar Amsterdam te rijden …

Maar ja, je bent geholpen toch…:expressionless: