Ik wil graag weten wat de waarde is van deze metamec elektrische klok. Kan iemand mij opweg helpen? Alvast hartelijk dank!!
Beste Lisa
ik vrees, dat je je niet veel vrienden maakt hier door zo meteen met de deur in huis te vallen.
Veel mensen willen graag, dat nieuwelingen zich voorstellen, en meteen naar de waarde van dingen te vragen wordt ook niet door iedereen gewaardeerd.
Antwoorden als twee keer de helft of wat de gek ervoor geeft zijn hier dan tamelijk standaard.
Dit gezegd hebbende, hoop ik toch dat je nog vaker zult komen, misschien zelfs met antwoorden en niet alleen vragen, maar dat is geen must.
Dan is er nog een probleempje: het is hier een horlogeforum, de meeste mensen hier hebben niet veel met klokken, dus dat helpt ook niet echt bij het vinden van de waarde.
Your best bet is om op Ebay of Marktplaats oid te kijken of je iets dergelijks vindt.
Info vind je zoals altijd bij oom google (dit bijv. https://en.wikipedia.org/wiki/Metamec )
Succes met het zoeken en misschien tot ziens
beste maurits, hartelijk dank!!
Tik maar even “metamec electric clock” in op Ebay, dan kun je al gauw te weten komen wat ze waard zijn.
Om de kachel mee op te stoken vind ik hem wat duur