Meteen de mooiste: Oris 65 "Movember"

Of ie nou special edition is of niet maakt niet uit. Wel 40mm en de mooiste wijzerplaat!

26 likes

Is zeker een mooie!!!

1 like

Het is dus een unlimited special edition en geen limited edition.

Mooi … maar niet 1950 euro mooi :wink:

1 like

Mooi! Maar inderdaad een beetje aan de prijs.

Maar ook voor het goede doel hè.

1 like

Ik zou niet weten wat er mis is met de prijs. Net ietsje meer dan de gewone 40mm variant. Wijzerplaat zal in kleineren aantallen worden gemaakt en er gaat een deel naar het goede doel. Daarbij is hij zeker voor een stuk minder te krijgen als je even zoekt/belt/mailt.

1 like

Die is wel zeer geslaagd. De prijs zal idd wel meevallen als je wat belt/mailt zoals @El_penumbra aangeeft.

Da’s wel een heel fraai horloge! Mooier dan de “normale” 65 eigenlijk en ook nog eens met een goed doel.

Das een hele mooie. Prijs in de range van de standaard 65 42mm, acceptabel lijkt me.

Alleen voor snordragers?

De mooiste 65 blijf ik de carl brashear vinden, maar deze is ook geslaagd!

1 like

De mooiste versie tot nu toe… stalen band dr op en rammen maar

1 like

Het model waarvan je wist dat die zou komen :wink:

Ik vind hem mooi maar heb niks met goede doelen geneuzel dus deze wordt het dan niet.

Heel mooi!

Prachtig!!

Knap als je dat met zo’n horloge niet los kunt zien… Of je vindt 'm gewoon niet zo mooi. :wink:

Ik vind hem wel mooi en hoe moet ik het los zien van het horloge?
Het is tenslotte een limited special edition, de movember edition…

1 like

Dan beleven we dat waarschijnlijk anders.

Ik kijk altijd naar m’n horloge (soms om te kijken hoe laat het is) maar ik denk dan zelden aan de naam zoals bij een Speedy wat voor Limited het is enz.

Voor mij is dit gewoon een mooie Oris 65 diver. Het zou anders zijn met lappen daarnaar verwijzende tekst op de wijzerplaat.

2 likes