Leuk verhaal! Veel plezier hier!
Welkom en ik heb geen antwoord op je vraag.
Welkom, prachtig verhaal.
Ik wil iedereen alvast hartelijk bedanken voor het warme welkom op dit forum. Er zullen nog wat individuele reacties volgen maar om de meest gestelde vraag alvast te beantwoorden … bij deze een foto. On the left … my pride and joy. On the right … the new kid on the block.
Welkom! En zo hey, die is behoorlijk… Gebruikt.
Ik heb ook geen sluitend antwoord op je vraag over t innemen v je ouwe. Misschien dat onderdelen gebruikt kunnen worden, misschien dat ie gerecycled wordt (kweenie hoeveel zeldzame materialen er in zit, maar mobieltjes worden ook gerecycled vanwege kostbare metalen die erin zitten), misschien dat jouw vintage model bijzondere verzamelingswaarde heeft, misschien dat citizen een inruil beleid heeft (anders kan iedereen of jij meerdere keren om korting vragen), etc etc.
Wat je nog zou kunnen doen, als je.het.liefst.je ‘eigen’ klok zou willen dragen, Is de nieuwe als donor te gebruiken. Misschien door sentimentele drijfveren, want je zult duurder uit zijn dan gewoon lekker makkelijk de New kid on the block te.dragen, maar als alles klopt zou.je het glas,.uurwerk en pakkingen over kunnen laten zetten.
Ik vermoed dat het bandje op je ouwe al es vervangen Is geweest? Anders zou ik t erg knap vinden v citizen.
Welcome on the Watch forum!
Have fun!
Hey , ik weet niet of je dit nog leeest na 6 jaar, maar zou je mij aan dat adres kunnen helpen van die AL0004 03W. ik zoek die. Zou je dankbaar zijn mv grt job
Maak even nieuw topic aan heb je meer kans denk ik.
Ben niet zo handig😔
Fyi, TS heeft zijn topic in 2016 geopend.
Hallo Duikking,
Zelfs na 6 jaar lees ik dit nog
Helaas weet ik na diezelfde 6 jaar niet meer waar ik destijds de vervanger heb gevonden.
Het was een Duitse particuliere horloge verzamelaar.
Een exact adres heb ik nooit gehad aangezien we via e-mail communiceerden.
Ik heb hem destijds gevraagd of hij zich met het horloge naar een locatie kon begeven waar ik op dat moment was en daar hebben we de koop beslecht.
Heb nog voor je terug gekeken in mijn e-mail historie maar kon helaas geen communicatie meer vinden over het onderwerp AL0004-03W.
Gevalletje blijven zoeken totdat je er een hebt gevonden ben ik bang.
Succes met je zoektocht.
Hallo Chro_No,
Grappig om na 6 jaar een antwoord te krijgen op één van mijn vragen.
Wat bedoel je precies met “het is een icoon”? De Citizen Promaster Aqualand AL0004-03W in het algemeen of mijn gehavende exemplaar in het bijzonder?
Los van het antwoord op bovenstaande vraag en aangezien ik mijn ‘pride and joy’ van weleer nog steeds in mijn bezit heb. Waar vind ik een nieuw origineel uurwerk en wie kan daarmee voor mij mijn persoonlijke ‘icoon’ reviseren?
@iNeedaWatch, het werd uiteindelijk een Doxa Sub 750T GMT Divingstar
Een wat minder gangbaar model dan een ‘gemiddelde’ Omega
@Chro_No, Ik begrijp niet waar jij het over hebt want ik zie jou nergens opduiken in de antwoorden op mijn initiële post van maart 2016.
Pak nog maar een biertje en geniet van je weekend.
Zeker een mooie duiker! Heeft die je citizen vervangen?
Hij zelf ook niet, 3 seconden nadat ie dingen zegt