Gerhard, welkom op HF!
Welkom hier
Goedemiddag Bill! Dank voor de welkomstwens! Touché, ik ben weliswaar Russisch aan het leren, maar ik ben nog niet zover om zulke complete zinnen te maken. Een paar steekwoorden pikte ik er wel uit: welkom bij het forum, laat vooral veel foto’s zien, dit is een voorbeeld van een horloge dat mensen aan het denken zet, dit thema is op zich al een soort overwinning, maar het gaat me vooral om het horloge, deze horloges zijn misschien niet de fraaiste maar wel sterk en slim gebouwd. Ja, de Glasnost- en Perestroika-periode van Bush Sr./Reagan en Gorbachov was een markante, maar de Amerikanen kwamen niet met de beste bedoelingen. Eigenlijk kwamen ze om grootschalig te shoppen en dat probeerde Victoria Nuland onlangs opnieuw (tweede keer in 10 jaar). Maar ter zake; ik zal veel horlogefoto’s laten zien en er verhalen bij schrijven als die relevant zijn!
Ik heb jaren Russisch gestudeerd. Ongeveer 2 min.
Lang leve google translate. Zitten vast wel een paar botte fouten in. Gelukkig zijn er een paar taalpuriteinen op het HF😁
Tot nu toe kan ik de dagen van de week herkennen. Quartz, het aantal steentjes. En veel stempels van de verschillende merken.
En gelukkig een aantal naslagwerken.
"Maar wat ik echt leuk vind, is het horloge zelf. Sterk, slim en benaderbaar. Het is niet altijd mooi. "
We snappen wat je bedoeld.
( google vertalen heb ik nu ook gebruikt om weer naar Nederlands te gaan)
Welkom!
Welkom!
Welkom Gerhard. Veel kijk en leesplezier gewenst hier.
Dit is mijn drieling. Drie van de zeven Vostoks in mijn kist.
Welkom!
Welkom.
Welkom hier
Van harte welkom en leuke introductie!
Hallo Gerhard,
Bedankt voor deze leuke introductie en van harte welkom op dit forum!
Welkom!
Welkom Gerhard
Bedankt! Ja, ik heb dat ook, ik wil dan alle kleurtjes.
Welkom Gerhard op dit prachtige forum vol informatie en inspiratie.
Een mooie tijd hier toegewenst!