Hallo forumleden, Ik zit al een aardige tijd op dit forum alleen heb mezelf nog nooit eigenlijk voorgesteld op het forum en vond dat het daar wel eens tijd voor was. Mijn naam is Beer en ik ben momenteel 19 jaar jong. Ben voor sommige leden misschien ook bekend als het zoontje van @Sjerome of het neefje van @omesan zal daarvan de passie voor horloges ook wel gekregen hebben. Mijn eerste echte horloge een citizen pro master heb ik ook gekregen van mijn oom @omesan toen ik met wat vrienden het water opging en optijd terug moest zijn. Vanaf dat moment ben ik mezelf meer gaan verdiepen in horloges en is de passie stapje voor stapje iets groter gaan worden. Een paar jaar later kreeg ik de keuzen uit 3 horloges voor mijn 16e verjaardag waar ook een topic over was. De keuzes waren Longines hydroconquest automatic 39mm, Certina DS action diver (zwart) of een Certina DS action diver (blauw) en die keuzen was er vanuit mijn kant vrij snel het zou een Longines worden en dat is tot de dag van vandaag nog steeds mijn daily beater die ik gekregen heb van mijn moeder en vader @Sjerome . Dat horloge heeft mij nog een stapje verder de horloge wereld ingeduwd en is ook de reden dat ik momenteel de studie uurwerktechniek op het Zadkine in Schoonhoven studeer als 1e jaars. De Longines is ook een klein oefenstuk geworden op school en is ondertussen gepolijst en al. Ik hoop dat ik nog jaren welkom ben hier en mezelf zo voldoende heb voorgesteld mijn naam zal langzaam vaker voorbij komen hoop ik.
De groeten van,
Beer