Hallo ik ga me ook even voorstellen mijn naam is jens en komt uit antwerpen , ben 17 jaar oud en ben nog student. En heb de ziekte ook al goed te pakken ik kan gewoon blijven staaren naar horloges. Hoop hier nog veel lees plezier en misschien ooit een mooi horloge op te doen
Ha die Jens
Als je al door de ziekte bevangen bent,ben je al hopeloos verloren en zal dit forum de ziekte alleen maar verergeren.
Sterkte in de toekomst daarmee
welkom, fijn voor de toekomst als je nu al bezeten bent door uurwerken. ik hoop alleen dat je het geduld kan opbrengen te wachten tot de je een ‘goed’ uurwerk kan kopen en je niet stort op diesels, fossils en dergelijke. Veel lezen hier en je komt er vanzelf wel achter welke uurwerken het kopen waard zijn. Bovendien moeten ze dan niet verschrikkelijk duur zijn om wat goeds te kopen.
Succes en veel plezier!
Dat ben ik nu van plan ben de simpele qaurtz beu , maar weet nie goed wat juist en wat dan ook binnen mijn budget past of niet. Maarja kom ik zelf wel achter bedankt allesinds
Dat zeg ik niet totaal niet maar , maar mijn volgende moet iets anders zijn , eco drive , mechanisch , die certina met die chrono vind ik ook echt zeer mooi maarja nadenken.