Mezelf even voorstellen

Hallo ik ga me ook even voorstellen mijn naam is jens en komt uit antwerpen , ben 17 jaar oud en ben nog student. En heb de ziekte ook al goed te pakken ik kan gewoon blijven staaren naar horloges. Hoop hier nog veel lees plezier en misschien ooit een mooi horloge op te doen

Mvg jens

8 likes

http://wp.digischool.nl/nederlands/home/taalfouten-top-13/me-mijn-mn/

Verder wens ik je veel plezier op dit leerzame forum!

Ha die Jens
Als je al door de ziekte bevangen bent,ben je al hopeloos verloren en zal dit forum de ziekte alleen maar verergeren.
Sterkte in de toekomst daarmee :smile:

Oh en welkom uiteraard.

Zag je naam al enkele keren voorbij komen bij mensen die een horloge in de verkoop hebben en op antwoord wachten. Maar welkom en veel plezier hier :+1:

Ik heb op de ze allemaal geantwoord maar heb 1 dag men mail niet gecheked en daarom had ik er niet op gereageerd .

1 like

Ik heb je titel even aangepast.

2 likes

Dankje

Zo zijn er meerdere op het forum…

@adam zoals ik al eerder zei , ik had mijn mail 1 dag niet gechekt en ze gaan direkt zeggen dat ze geen antwoord meer krijgen.

Ja maar ik heb het meer op mensen die gewoon niets meer van zich laten weten… Goed dat jij het wel doet👍

Oh oke :+1:

Ja, dat geloof ik
Ik zeg alleen dat ik zijn naam al voorbij had zien komen.

Hallo Jens en welkom!
En, scoor je eerste automaat alhier op het forum.
We gaan het zien :wink:

Grt.

Welkom

welkom, fijn voor de toekomst als je nu al bezeten bent door uurwerken. ik hoop alleen dat je het geduld kan opbrengen te wachten tot de je een ‘goed’ uurwerk kan kopen en je niet stort op diesels, fossils en dergelijke. Veel lezen hier en je komt er vanzelf wel achter welke uurwerken het kopen waard zijn. Bovendien moeten ze dan niet verschrikkelijk duur zijn om wat goeds te kopen.
Succes en veel plezier!

2 likes

Welkom en veel plezier hiero :slight_smile:

Dat ben ik nu van plan ben de simpele qaurtz beu , maar weet nie goed wat juist en wat dan ook binnen mijn budget past of niet. Maarja kom ik zelf wel achter bedankt allesinds :+1:

1 like

en toch… ik ben eigenlijk ook een man van de mechanische machientjes… toch… zit er onder de quartzen veel moois hoor… :slight_smile:

Dat zeg ik niet totaal niet maar , maar mijn volgende moet iets anders zijn , eco drive , mechanisch , die certina met die chrono vind ik ook echt zeer mooi maarja nadenken.

1 like