Mezelf introduceren: Hajrik

Hallo, :wave:

Bij deze wil ik mezelf graag even voorstellen.

Je suis Hajrik Oosteweeghel. Een jonge man van 38 met een prachtige dochter van 3 en een fantastische vrouw.

Ik kom oorspronkelijk uit Breda maar woon al 8 jaar in Antwerpen. Ik werk als Chef. Maar ben een echte horeca tijger :tiger:

Mijn hobby’s zijn zeilen :sailboat: ( laser ) fietsen (bmx en koersfiets. Darten, koken en pintjes drinken :crazy_face:

Mijn liefde voor horloges is eigenlijk begonnen toen ik naar Antwerpen verhuisd ben. Ik had hier hard gewerkt en heb voor mezelf een prachtige Seiko premier kinetic gekocht en super blij daarmee. Een tijdje later erg vaak langs de Rolex store gelopen en toen begon het toch te kriebelen. Mezelf op de wachtrij gezet voor een sub date Black. Maar eigenlijk nooit meer aandacht aan gegeven. De kerst daarop een mooie Rado Coupole gekocht voor me vriendin. Die ze nog steeds met veel liefde draagt. :hugs: een tijd later mezelf echt verwend met een blauwe Aqua terra 38mm van Omega wat mijn lievelings horloge is! Later nog een Rado aangeschaft een Thinline true blauwe wijzerplaat aangekocht. Deze vorig jaar verkocht omdat ik hem niet draag. De kerst daarop voor me ma een Cartier Francaise gekocht voor ze mega blij mee is. Vorige maand een Cartier Santos XL 100 goud/staal gekregen van me broer omdat hij hem niet meer draagt. Ik draag hem eigenlijk ook niet want me Omega draag ik elke dag.