Mezelf introduceren: Hajrik

Hallo, :wave:

Bij deze wil ik mezelf graag even voorstellen.

Je suis Hajrik Oosteweeghel. Een jonge man van 38 met een prachtige dochter van 3 en een fantastische vrouw.

Ik kom oorspronkelijk uit Breda maar woon al 8 jaar in Antwerpen. Ik werk als Chef. Maar ben een echte horeca tijger :tiger:

Mijn hobby’s zijn zeilen :sailboat: ( laser ) fietsen (bmx en koersfiets. Darten, koken en pintjes drinken :crazy_face:

Mijn liefde voor horloges is eigenlijk begonnen toen ik naar Antwerpen verhuisd ben. Ik had hier hard gewerkt en heb voor mezelf een prachtige Seiko premier kinetic gekocht en super blij daarmee. Een tijdje later erg vaak langs de Rolex store gelopen en toen begon het toch te kriebelen. Mezelf op de wachtrij gezet voor een sub date Black. Maar eigenlijk nooit meer aandacht aan gegeven. De kerst daarop een mooie Rado Coupole gekocht voor me vriendin. Die ze nog steeds met veel liefde draagt. :hugs: een tijd later mezelf echt verwend met een blauwe Aqua terra 38mm van Omega wat mijn lievelings horloge is! Later nog een Rado aangeschaft een Thinline true blauwe wijzerplaat aangekocht. Deze vorig jaar verkocht omdat ik hem niet draag. De kerst daarop voor me ma een Cartier Francaise gekocht voor ze mega blij mee is. Vorige maand een Cartier Santos XL 100 goud/staal gekregen van me broer omdat hij hem niet meer draagt. Ik draag hem eigenlijk ook niet want me Omega draag ik elke dag.

Ik heb afgelopen jaarwisseling mijn vriendin ten huwelijk gevraagd. En ze heeft ja gezegd :pray: een mooie ring uitgezocht natuurlijk en toen dacht ik… mag mezelf ook wel weer eens verwennen dan :crazy_face: toch weer terug aan de Sub gaan denken. En kon het niet los laten. In het begin van dit jaar de Rolex store hier binnen gelopen. Een zeer goed gesprek gehad en aangegeven dat ik heeeel heeel graag in Sub zou willen. Nu al een keer terug geweest om contact te houden en er zit een kans in dat ik een zwarte Sub date 126610LN ga bemachtigen aan het einde van dit jaar. :crossed_fingers: de Rolex Sub is voor mij echt een heilige graal als horloge, kunstobject, sieraad en tool. Met zeilen zit ik heel vaak in een wetsuit dus zal bv glide lock vaak gaan gebruiken. Mijn droom Watch zal een Patek Nautilus blauw wijzerplaat zijn maar tenzij ik de lotto win dit ben ik bang een droom zal blijven :crazy_face: Ook speel ik elke maand mee op luxurywatchsupply.com om voor een paar tientjes een droomwatch te winnen. Iemand toevallig wel eens gewonnen of die ook mee speelt?

Ben erg enthousiast om mee te discussiëren op dit forum. Alvast bedankt om hier te mogen zijn en als je me stukje hebt gelezen.

Met vriendelijke groeten
Hajrik Oosteweeghel

119 likes

Welkom bij je nieuwe verslaving.

1 like

Welkom bij de club Hajrik.

1 like

0000002195

1 like

Welkom en hopelijk heb je die sub snel om de pols! :crossed_fingers:

1 like

Welkom :wave:

Eigenlijk ben je pas écht welkom als @Tissot62 je het zegel
" Orologio Signaturis Temporis :wink: " geeft :smile:

6 likes

Dank je wel! Hoop het ook. Kan niet wachten. Ben alleen wel bang dat me Omega verwaarloosd gaat worden dan :crazy_face:

Dank je wel :blush:

1 like

Oké haha klinkt bijna geheimzinnig :crazy_face: ben benieuwd :star_struck:

Merci :pray:

1 like

Afwachten maar

1 like

Welkom :partying_face:

1 like

Welkom Hajrik. Wat een leuke persoonlijke introductie :+1:

1 like

Welkom :hugs:!

1 like

Dank je wel

1 like

Dankjewel! Dat is fijn om te horen :blush:

1 like

:star_struck:

Welkom hier en veel plezier gewenst.
Dankjewel voor de mooie introductie.
:bouquet:

1 like

:hugs: super nice

Welkom op het mooie forum.

1 like