Mezelf introduceren: Hajrik

Welkom hier.

1 like

Welkom hier op dit mooie forum en veel plezier!

1 like

Welkom op het forum Hajrik. Bedankt voor je leuke intro! :ok_hand:

1 like

Hai Rick welkom :grin::+1:

1 like

Welkom op HF Hajrik. Geniet van je persoonlijke horloge reis. Maar zoals in je enthousiaste introductie verwoord doe je dat al. :grin:

1 like

Welkom!

1 like

Die Aqua Terra staat je echt enorm goed. Ik vraag me af of een Rolex dat zou verbeteren. De kleien mag er ook zijn natuurlijk. Wat kook je zoal? En wat draag je dan?

1 like

Leuk dat je erbij bent, Hajrik!

Het bezittelijk voornaamwoord is toch echt ā€œmijnā€ of ā€œm’nā€. Goedbedoelde tip voor je leuke introductie hier op het HF. :hugs:

Zoals eerder gezegd zien we de foto’s van jouw horloges graag tegemoet! :star_struck:

3 likes

Welkom Hajrik!:+1:

Van harte welkom en veel plezier hier!

Hier hebben we het over gehad, zeg me maar na: ā€œVrouwen. Zijn. Geen. Bezitā€

Grapje hoor, welkom Hajrik!

3 likes

Welkom hier!

Aan de foto te zien past je omega AT goed bij je en zit hij als gegoten. Ik zou de Submariner laten zitten, en gewoon mijn ene favoriete horloge blijven dragen. Die Santos XXL is natuurlijk kolderiek, die had voor jou gewoon medium moeten zijn, die gaat uiteraard ook op de schop.

Wie een werkende one piece heeft moet de beerput eigenlijk dicht laten.

Bezittelijke voornaamwoorden zijn een groot goed, in mijn beleving. Ik zou m’n profiel beschrijving misschien even corrigeren.

3 likes

Dat over die pseudo-nicht? Gewoon laten staan!

Ontopic: hoi Hajrik, veel plezier hier! :joy:

3 likes

Als ik Hajrik was, uiteraard. Dat van die pseudo-nicht met dat half-harde potloodje blijft gewoon staan in mijn profiel. Dat was de beste belediging ooit, man! :slight_smile:

5 likes

Is dat een Chloro-original? Of aan wie heb je die prachtige beeldspraak te danken?

1 like

Haha ik moest hem even letterlijk nemen.

2 likes

Er was hier ooit heel erg kortstondig een lid wat dingen begon te roepen over de onzin van Grand Seiko versus een Timex of een Seiko 5. Toen heb ik hem, als ik het me goed herinner, een set macro-foto’s onder de spreekwoordelijke neus gedrukt, waarna hij helemaal uit z’n plaat ging. Volgens hem zat het hele forum sowieso vol met over horloges kwijlende elitaire labbekakken, en toen was hij er plotseling niet meer.

Dit zal 2020, 2021 geweest zijn? Iemand? Enfin. Het was zo grappig dat ik 'm als geuzen-profiel ben gaan gebruiken.

@Hajrik, laat dit verhaal je er alsjeblieft niet van weerhouden om hier gewoon lekker mee te discussiƫren en te doen. Er zijn hier zat mensen met gevoel voor humor.

5 likes

Welkom en veel (lees)plezier!

Dat relletje heb ik toentertijd dan even gemist, maar ik kan ook niet overal van op de hoogte zijn natuurlijk :innocent:

Verder volledig met je eens dat je zulk mooi taalgebruik moeilijk in de krochten van het forum verloren kan laten gaan en het op deze manier als een soort badge meedraagt.

2 likes

welkom-home

1 like