Mezelf introduceren: Hajrik

Dank je wel!

1 like

Hoe gaaf is dat zeg!!! Mega blij zeker. Dat zou ook wel een van de modellen zijn die heel graag zou willen net als de nieuwe Bruce Wayne :bat: waar moet je dan aan denken qua kosten nog 1000€ of… zou je hem bijna beter zelf kunnen halen in de UK dan betaal je niks meer over gok ik.

Aangezien je zelf dit lid wijst op enkele grammaticale tekortkomingen, ben ik zo vrij om je te wijzen op deze fout. Verwijzingen naar het lid doen we met dat.
Carry on.

3 likes

Welkom.
Antwerpen is een leuke stad wat horloges betreft

Welkom, Hajrik en nog veel plezier op ons mooie forum.

Daar ben ik het niet helemaal mee eens. In informeel taalgebruik wordt wat ook goedgekeurd. Evengoed, bij formeel taalgebruik heb je zeker gelijk, dank. :slight_smile: Wie dem auch sei ben ik altijd blij met een dat-wat correctie, want dan heb ik weer eens een reden om dit te posten:

:wink: Rust in vrede Wim de Bie. Een groot verlies voor de Nederlandse taal en cultuur.

2 likes

Ha ha schitterend Van Kooten en de Bie magisch. Ik kreeg toch ook even het onwelvoeglijk voornaam zetsel van Hans Teeuwen naar boven. :rofl: https://youtu.be/bR4mtvwZSPM?si=oYCP7jorIQTMIqN-

1 like

Zeker! Fantastische stad! :smiling_face_with_three_hearts:

Dank je wel

Zeg dat wel! Wel gevaarlijk voor je portemonnee :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Een Cartier krijgen van je broer is een mooie geste :ok_hand: Ik haal alleen maar pintjes voor hem en met het afrekenen heeft ie nooit geen geld op zak :smile:

Welkom op HF.

2 likes

Welkom, je bent al aardig op weg met je verzameling!

Ha ha ha dank je wel!! Het is niet helemaal gekregen dat heb ik er vergeten om bij te zetten. Heb er wel wat voor betaald. En ja soms is geven wel een stuk leuker om te doen vooral met pintjes :beer: :crazy_face::rofl:

1 like

Dank je wel! Ben er ook erg blij mee en zuinig op. :pray:

1 like

Wat een leuke intro, Hajrik! Van harte welkom!

Dank je wel! Ben erg blij met zoveel toffe reacties :pray:

Welkom Hajrik, veel plezier hier gewenst :v: Hopelijk krijg je snel je begeerde Sub te pakken.

Nog nooit van gehoord. Ziet er voor mij uit als een obscure scam, maad dat is het dus niet? :smiling_face_with_tear:

Zie wel dat Mike laatst nog een starbucks heeft gewonnen maar die heb ik zich er hier nog niet mee zien melden :crazy_face:

Dank je wel!! Net toevallig @FLaan gesproken en die heeft ook al een keer gewonnen. Net als Mike zo te zien #lucky :crazy_face: begrijp wel dat je nog btw en invoerrechten moet betalen. Maar niet een scam als je het mij vraagt. Wel een slim idee eigenlijk. Die zullen daar behoorlijk mee verdienen. Gr Hajrik

1 like

welcome home

Wat een leuke en uitgebreide intro. Leuk dat je ook graag andere mensen blij maakt met mooie horloges! Welkom hier.

1 like