Van harte welkom!
Welkom op het forum!!
Quartz is prachtig. Imo zeer underrated in de luxe horlogebranche.
Welkom! Tof horloge, zoân aquaracer!
Welkom!
Stap de pervert mode anders lekker weer in. Dan heb je wat te doen.
Eerlijk gezegd is een 37mm gouden Yachtmaster, een 5-digit Polar of een simpele OP toch wel een erg strak product, hoor. Ik zou die horloges juist wel willen dragen ondanks de naam op de plaat.
Dat is één van de coolste duikhorloges die de laatste jaren uit is gebracht. Een verlichte keuze. Quartz is superieure technologie, titaan is superieur materiaal, en dat ontwerp is fantastisch.
Ik kocht ooit een Seiko quartz chronograafje nadat ik een hinderlijk breekbare Omega Speedy Reduced weg had gegooid. Dat ding heb ik nog steeds, maar 8 jaar later kocht ik in een opwelling een mechanisch seiko 5je. Dat bleek pure crack te zijn. Ik ben inmiddels vele horloges verder.
Inmiddels zit ik op mân vierde Grand Seiko te wachten, en ben ik bij horloges als Kurono Tokyo en Credor uit gekomen als soort van graaltjes.
Past u op? Over horloges lezen kost geld.
Welkom op dit gezellige forum en een mooie aanwinst!
Welkom bij de club Jeroen.
Zeer gevaarlijke voor je portemonnee 2 hetzelfde hobby in een huishouding.
Geweldige binnenkomer!!
Collega met een Sinn EZM 2B (oliegevulde kwarts), toen begon deze ellende (neem het hem nog kwalijk).
Ja klopt het is vreemd en nu ik er iets over ga zeggen, klinkt het nog vreemder. Ik kwam in de wereld van beleggen en ondernemen terecht en daar is dit echt een ding. Horloges staan daar echt voor een persoonlijke reminder wat ze kunnen en waarvoor ze knokken. Het is een onderdeel van hun ziel in die zin.
Daardoor praten ze er veel over en is het een belangrijk onderdeel geworden van het zaken doen.
Het meest gekke is nog dat sinds ik deze draag, ik meerdere malen het ijs heb kunnen breken omdat het een gespreksonderwerp is. Niet dat ik het daarom doe maar als je dag in dag uit dit hoort, raak je besmet
Welkom. Veel plezier hier.
Ook van mij welkom. Veel leesplezier op dit forum.
Van harte welkom!!
Jeroentia: hartelijk welkom. Join the club.
Mooi stuk heb je aangeschaft.
Welkom en veel plezier
Welkom
Welkom op HF Jeroen. Geniet van je persoonlijke horloge reis. Gefeliciteerd met je keuze voor de TH
Welkom hier
Mooi horloge Leuk om je er bij te hebben!