Mezelf maar eens voorstellen

Ik zag een aantal posts van mensen die zichzelf voorstellen, dus dacht ik dat ook maar eens te doen. Ik ben Jasper, woon/werk/studeer(de) in Gent (Ja nog een Belg) en ik ben sinds kort gebeten door het horlogevirus. Dit vooral door het volgen van verschillende instagram paginas en via reddit. Af en toe kwam ik op dit forum terecht en las ik een aantal topics, maar nu dus besloten om officieel lid te worden.

Mijn collectie begon met een G-shock, dan een Festina en toen ontdekte ik de wondere wereld van Seiko…mijn eerste automatische Seiko was al snel een feit (SNKL43) en mijn tweede (SKX007) ligt normaal deze week op mijn deurmat!

In September ben ik officieel afgestudeerd en begin ik te werken en dan begint het sparen voor horloges die al in wat hogere prijsklasses liggen. Het stappenplan is al uitgewerkt, eerst een Seiko Presage of Tissot Visodate, dan een Oris Diver, dan een vintage Datejust en daarna een Speedmaster. Waarschijnlijk komt er wel nog een en ander tussen :wink:

Dat was het voor nu,

Groeten en we komen elkaar vast wel nog tegen op het forum!

Jasper

19 likes

Reken daar maar op ja…en welkom!

1 like

Welkom Jasper en veel plezier op het forum!

1 like

Welkom! Mooi stappenplan… succes :grin:

1 like

Mijn beste,

Jasper, van harte welkom binnen de gelederen van dit mondiale HorlogeForum!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Van harte welkom Jasper op het leukste Horlogeforum dat er bestaat!:sunglasses:

Mooi stappenplan heb je al uitgewerkt, maar als jij hier dagelijks blijft vertoeven zou dat stappenplan nog weleens kunnen veranderen, zoals bij velen van ons…:wink::smiley:

Heel veel plezier gewenst en heel veel mooie horloges!

Groet,
Harry.

1 like

Welkom!

1 like

Welkom!

Maar een knappe speedmaster pik je toch goedkoper op dan een goede vintage datejust?

2 likes

Welkom Jasper

1 like

… SKX007…

200_d

2 likes

welkom-home

1 like

Jasper, welkom op HF!

1 like

Van harte welkom :clap:

1 like

Jasper, welkom en veel plezier op ons mooie forum.

1 like

Welkom Jasper! :+1:

1 like

Welkom en veel plezier op dit forum!

1 like

Welkom op HF en veel plezier hier! Mooi stappenplan met o.a. Oris en Omega!
Overigens succes met je afstuderenšŸ˜€.

1 like

Welkom en veel leesplezier op HF

1 like

1 like