Goedemiddag Liefhebbers van de tijd,
Al enige tijd ben ik op zoek naar een mooie klok (Voor de verafschuwde leden op het forum: Klok is de Nederlandse vertaling voor het Franse woord horloge ) en ben ik volgens mij, net als de meeste anderen ook op jullie forum terechtgekomen.
Nou ben ik meer een (window)shopper en niet persé een forum mensch, maar zonder account ga ik nooit een horloge op het forum kunnen scoren Althans, dat is mijn indruk. Ik zie regelmatig mooie exemplaren voorbij komen bij de afdeling horlogemarkt, maar heb telkens elk exemplaar aan mij voorbij laten gaan. Enkel en alleen omdat ik te lui was om een account aan te maken.
Bij deze wil ik mij dus voorstellen, zodat ik (heel oneerbiedig, sorry) bij een volgende advertentie mogelijk wel kan reageren en een koop kan doen.
Hoi,
Ik ben dus Kleine_gup_in_grote_oceaan.
Waarom deze naam? Ik denk omdat dat de waarheid is, hier op het forum. Ik ben 43 jaar oud en verzot op divers en rally watches. Ik ben tot nog toe geen chatter, maar meer een stille genieter van al het moois dat wordt getoond of te koop wordt aangeboden.
Ik zie dat ik badges moet verdienen om meer rechten te krijgen. Ik zal dan ook mijn best doen en mij inzetten voor de badges van de rechten die ik in de toekomst graag zou willen, zoals bijv. ooit verkooprechten. Al kan ik me dat niet voorstellen, ik heb nog nooit een horloge gekocht, laat staan verkocht, Hahaha.
Mocht niemand meer wat van me horen, dan ben ik vast in stilte aan het lezen en genieten. Mocht iemand een privébericht van me ontvangen, dan heeft de betreffende persoon vast een advertentie in horlogemarkt staan, waar ik op reageer.
Voor zover mijn voorstelronde!
Groet,
Kleine_gup_in_grote_oceaan