Mezelf nog even op de valreep van 2021 voorstellen: Joe Jermia

Goedenavond HF leden,

mijn naam is Joe, 42 jaar en in het dagelijkse leven werkzaam als IT consultant.

Op de valreep van 2021 wil ik mij nog even voorstellen. In 2016 had ik al een HF account aangemaakt, maar sinds 1,5 jaar pas echt actief aan het meelezen en genieten van alle mooie NA’s die hier de revue passeren.

Het horloge virus begon al op jonge leeftijd op de basisschool, toen ik van mijn vader een Casio kreeg. Deze heb ik onlangs weer gekocht en gebruik ik echt als toolwatch (zie foto collectie). Tijdens mijn studietijd geen horloges aangeschaft vanwege het geringe budget, maar het horlogevirus werd weer aangewakkerd toen ik in het huwelijksbootje stapte met mijn vrouw in 2008. Ik heb toen van mijn ouders een Seiko Premier Automatic kado gekregen.

Sindsdien zijn er in de loop van de jaren verschillende horloges aan mijn bescheiden collectie toegevoegd. Waaronder 2 Vostoks Amphibian SE420, een Seiko 5 en onlangs nog een Mondaine Railway Watch welke ik van een familielid kreeg die helaas is overleden.

De Mondaine en de Seiko Premier Automatic hebben voor mij de meeste emotionele waarde en zal ik dan ook nooit weg doen.

Momenteel liggen mijn Holy grails meer in de Zwitserse hoek, alhoewel ik ook erg gecharmeerd ben van een Grand Seiko.

Mijn Holy grails zijn:

Tudor Black Bay 36 Black Dial
Rolex Oyester Perpetual Ref. 126000, Bright Black Dial
Grand Seiko Automatic SBGR253

Wie weet dat ik in de toekomst een van deze horloges aan mijn collectie mag toevoegen.

Voor nu wens ik iedereen een fijne jaarwisseling en op naar een mooi nieuw horlogejaar!

Gr,

Joe Jermia

51 likes

Welkom hier!!!
En ‘n goed HF-2022!!

1 like

thanks!

1 like

Welkom ,hier is het goed toeven😀
Een voorspoedig 2022 !

1 like

Alsnog welkom op het forum :+1:

Dat is ook één mijn mijn favorieten

1 like

Welkom Joe!

1 like

Welkom, ik heb een GS in het blauwe gedeelte staan btw :wink:

1 like

welkom… veel plezier en een goed 2022

1 like

Welkom!! Mooie collectie🥰

1 like

Welkom. Mooie start.

1 like

Welkom! Mooie collectie!

Ik moet toegeven, je grails zijn bescheiden, die heb je binnen notime in bezit!

Edit; behalve de Rolex, daar is nu een enorme gekte om gaande.

Wist je dat de 126200 er bijna exact het zelfde uit ziet, maar dan met een datum erbij? Die is nog enigszins wel te krijgen.

Veel plezier hier!

1 like

Welkom!

1 like

Alsnog welkom bij de club Joe.

1 like

Welkom Joe en een gelukkig nieuw jaar!

1 like

Mijn beste,

Van harte welkom binnen de gelederen van deze enthousiaste club Horloge Liefhebbers!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Welkom Joe, een leuke collectie en nog meer moois in het verschiet
Alvast een mooi 2022 :wink:

1 like

Welkom!

1 like

Welkom…:+1:

1 like

Welkom bij de club Joe.

1 like

Welkom :grin: