Laat ik mezelf ook maar even voorstellen!
Mijn horloge-liefde is een paar jaar geleden begonnen met een Braun-chronograaf. Vind ik nog steeds een mooi design-horloge, maar heb ik verkocht toen ik automaten ontdekte. Mijn eerste automaat was een Hamilton Pan Europ chrono. Ook een heel mooi horloge vind ik nog steeds, maar wat groot, dus ook weer verkocht ondertussen. Daardoor wel het merk Hamilton leren kennen, en vooral de Jazzmasters vind ik erg geslaagd! Een Jazzmaster viewmatic ligt dus in mijn doos
Daarnaast ligt een Victorinox Alpnach automaat, en een Seiko 5 sport (wat een horloge voor dat geld!). Nog geen al te uitgebreide verzameling dus, ik ben nog aan het ontdekken wat ik mooi vind. De Omega speedmaster en Tag Heuer Carrera Calibre 16 vind ik alleszins prachtig. Een van beide zou toch in mijn collectie moeten terecht komen ooit, hoop ik. Een aantal seiko’s zouden er binnenkort wel bijkomen, ik denk dan vooral aan de sarb065, de Sdgm003 of de Skx007. Seiko heeft toch een paar leuke, goedkope modelletjes!
Ziezo, meer komen jullie wellicht te weten in volgende posts!
6 likes
Welkom! Mooie Pan-europ!
Mijn beste,
Leuk, weer een enthousiast horloge-passionist bij de club!!
Van harte welkom dan ook!!
Orologio Signaturis Temporis.
Welkom op 't forum! Hamilton ben ik nooit zo’n fan van geweest maar de Speedy des te meer. Goede keuze en als dat is wat je wilt, ga er voor.
Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.
Welkom Rafke
bedankt voor het voorstellen en welkom op het HF
grt. Gerard
welkom!
mooie Hamilton
Welkom!
Welkom
Welkom
Welkom hier!!
Tegenover de Speedy valt de prijs van de Seiko’s wel mee
Welkom
Welkom Rafke7 mooie Pam heb je .
Welkom! En een mooie Hamilton. Laatste ook voor een etalage staan kwijlen naar zo’n exemplaar…
Welkom👍
Welkom!
Welkom en een mooie intro! Ook een mooie Pan!!