MGS

Ik heb een Breitling horlogeband gekocht van Zoltar. Helemaal tevreden! Goede communicatie, eerlijke beschrijving en snelle verzending. Top!

Jomani

Prettige en vlotte deal ! Bedankt Maurice

Seiko OM bij maurice gekocht.
Prima afhandeling en levering zoals besproken.

Ook deze week een klok bij zoltar gekocht en inderdaad goed zaken doen (tu)

Maurice (Zoltar) is betrouwbaar en de communicatie verliep zo als het moet.

Prima ervaring met @MGS als koper.

Makkelijke snelle communicatie en vlotte betaling ook.

Kortom, aanrader; Maurice, bedankt​:+1:t2::grinning:

1 like

Eens! Prima contact, supersnel verzonden en een zeer prima deal!

1 like

Wederom een leuke deal met Zoltar :slight_smile:

Aanrader :+1:

1 like

Zeer prettige deal wederzijds.

Prettig zaken gedaan met medeforumlid @MGS. Prima communicatie, vriendelijke ontvangst en keurige afhandeling! Aanrader!:+1:
Dank je wel, Maurice en veel plezier met het horloge!

1 like

Net een deal afgewikkeld met Maurice. Duidelijk en zakelijk en snel. Aanrader :+1:

Dank je Maurice!

Hier is het laatst in gereageerd, maar er zijn 6 topics ofzo over @MGS ! Louter positief zoals ook mijn ervaring was! Misschien kan @jur ze samenvoegen?

Ik zou zo weer een deal maken met Maurice! Ik hoop dat hij veel plezier heeft van de Ginault! Al heb ik daar vertrouwen in! Bedankt!

Vorige week via het forum van Maurice (Zoltar/Aramar) de band met meer verstellingsopties van de Arctic Marine 2nd gen, gekocht voor mijn Arctic Marine 1st gen. Alle vragen super beantwoord en de band snel in huis. @Zoltar is top en ik ben blij met mijn Arctic Marine 1,5 :slight_smile:

Groeten,

Stefan

1 like

(tu)(tu)net horloge geruild met zoltar (maurice)
horloge net binnen, en zoals aangegeven hagelnieuw met alles erbij.
het geheel zat netjes en goed verpakt, niets op aan te merken.
bij dit forumlid is het goed zakendoen(tu)

Vorige week via het forum van Maurice (Zoltar/Aramar) de band met meer verstellingsopties van de Arctic Marine 2nd gen, gekocht voor mijn Arctic Marine 1st gen. Alle vragen super beantwoord en de band snel in huis. @Zoltar is top en ik ben blij met mijn Arctic Marine 1,5 :slight_smile:

Groeten,

Stefan

1 like

Bij deze mijn complimenten aan Zoltar en zijn internetwinkel http://www.aramar.nl/N_frame.html?http://www.aramar.nl/ (tu)

Leuk contact (maar dat wist ik al bij een eerdere privé verkoop van Zoltar ;)) snelle verzending en een ongelofelijk mooie Steinhart :smiley:

de Grovana overgenomen. Leuke ontmoeting en conform afspraken.

Ook ik heb een uitstekende ervaring met Aramar . Goed contact en leuk zaken gedaan. Ik kreeg ook nog een extra NATO bij het horloge.

(tu)

Ook hier een zeer goede ervaring.
Snelle levering en een schitterende Stein…eh ik bedoel Grovana ;).
Top (tu)

Een uitstekende ervaring met Zoltar/Aramar. Een goed bewaarde Seiko geruild. En van de gelegenheid gebruik gemaakt om een splinternieuwe Aramar Walrus te kopen. Goed contact en leuk zaken gedaan! Aan te bevelen.