Michael Schumacher new icon Audemars-Piquet

http://www.audemarspiguet.com/manufacture/news/michael-schumacher-becomes-the-new-audemars-piguet-icon-55/

Ik begrijp dit niet… Is de naam “Michael Schumacher” nog zoveel waard dan? Omega heeft hem in zijn topdagen aan zich gebonden en hij zal denk horlogetechnisch verwant blijven aan Omega.

Ik ben geen F1-kenner hoor… Maar zou zijn naam voor AP nog zoveel meerwaarde opleveren? Het is natuurlijk wel een Legend, maar laat die naam nu al vergeven zijn…

Tja , Schumacher een icoon ? Jazeker.

Maar gevalletjes Hill/ Villeneuve…:sunglasses:

En hij neemt zeker risico , je bent zo goed als je laatste optreden he ? , ongeacht zijn staat van dienst…

Maar zoals hij Barrichello bijna de muur inreed !(td)

Moet je daar multi-miljonair zijn , met die Mercedes nog geen leverworst meer van tafel trekken , en dan dit soort horloges weer cadeau krijgen !

Maar het blijft natuurlijk een sportman pur-sang.

Mijn Duits is vrij aardig…ik schrijf hem wel. :smiley:

Barrichello en Montoya gingen hem al voor bij AP dus ach…

Ik vind het een goede zaak en zeker een betere optie dan Maradonna tijdens het WK. (welsiwaar voor Hublot)

Hite Schreef:

Ik vind het een goede zaak en zeker een betere
optie dan Maradonna tijdens het WK. (welsiwaar
voor Hublot)

Nooit zo bij die man stil gestaan , maar vind Bob Geldof ( Maurice Lacroix ) wel stoer met die “afgeleefde” smoel. :slight_smile:

Hoewel de “Schumacher” Speedmaster, geel goud op zwarte leren band, lang één van mijn favoriete horloges is geweest, heb ik het intussen wel een beetje gehad met de “persoonsgebonden” horloges.

Dat beroemdheden als ambassadeur voor een merk optreden is logisch. Portretten en handtekeningen die de wijzerplaat ontsieren vind ik meer iets voor de sportmerken horloges (kun je leuk Nike horloges sparen met namen van voetballers erop), niet voor een horloge uit de midden en hogere prijsklasse.

Het verschijnsel kan natuurlijk ook iets met de doelgroep te maken hebben.
Het zou kunnen dat de meerderheid van de mensen die een dergelijk horloge kopen, dit niet voor zichzelf doen, maar om te laten zien dat ze het kunnen betalen.

Ja inderdaad. Wel een vaag jasje aan de de ene zijde zitten geen strepen. Photoshop fail?:wink:

Ja , heeft ie die andere strepen zeker aan Live-Aid geschonken! :wink:

Maar aan dat hoofd valt niet veel meer te fotoshoppen. :slight_smile: Heeft wel karakter wat ik wel in verband met ML breng… ( positief bedoelt )

Moet ook niet naast deze twee ?? zou niet weten wie het zijn…

En Rossi (JLC), weer beter dan die duffe Nicky Hayden!(Tissot) :wink:

Hoewel eem leuk dameshorloge van Danika Patrick wellicht niet verkeerd is ! ;);):wink: :slight_smile:

Ik vind het altijd wel grappig die ambassadeurs.

Zal ik MeisterSinger schrijven ? :)o met een triest gezicht de prijsverhogingen aankondigen ?, maar dat het allemaal goed komt ? :smiley:

http://www.graham-london.com/en-gb/graham-people.aspx

Ook een schitterend horlogemerk overigens.

Nelson Müller… een 2** kok uit Essen (?)… seconden spelen in zijn leven geen rol…wel exacte timing !

met een
Meistersinger Singular met stalen band.

Aan zulke onderarmen wel stoer.

Hite Schreef:

http://www.graham-london.com/en-gb/graham-people.a
spx

Ook een schitterend horlogemerk overigens.

Denk dat Ross Brawn wel jaloers word op Schumi.:smiley:

Zit hij aan de pitmuur met zo 1, en der Michael “knalt” op de 16e plek met een Audemars Piquet in de rondte.

Hey joh;) zo slecht was zijn seizoen nou ook weer niet(:smiley:

@Hite

Durf het bijna niet te zeggen , maar fan vanaf 1994.
In 2004 naar Nürburgring geweest!

Die acties met Hill & Villeneuve altijd weggewimpeld…

Maar hoe hij laatst maatje Barrichello, die toch heel wat kastanjes voor hem uit het vuur heeft gehaald , bijna de pitmuur inreed…
een 7-voudig wereldkampioen onwaardig.

Heeft ie afgedaan met een sms-je.

[video]http://www.youtube.com/watch?v=gr00HlaK-L0[/video]

Nu ik Hill op beelden terugzie in Adelaide, vind ik hem achteraf toch wel ballen hebben , en een echte gentleman. Gewoon zielig toen !

Maar misschien komt dat omdat ie beetje op Bob Geldof is gaan lijken! :wink:

En soms denk ik dat Schumacher het gewoon had moeten “laten zijn”.

Massa was onzichtbaar dit seizoen, maar een klokkie heeft ie zeker.

http://www.thewatchquote.com/Richard-Mille-RM011-Felipe-Massa-No_6321.htm

En word je als nieuwbakken wereldkampioen afgescheept met 1 of andere
über-casio ! (:smiley:

Maar goed. Hij is dan ook de jongste ! :wink:

MeistersingerFan Schreef:

Hite Schreef:

Ik vind het een goede zaak en zeker een betere
optie dan Maradonna tijdens het WK. (welsiwaar
voor Hublot)

Nooit zo bij die man stil gestaan , maar vind Bob
Geldof ( Maurice Lacroix ) wel stoer met die
"afgeleefde" smoel. :slight_smile:

http://www.amp-london.com/media/homepage/images/ml
_bobgeldof_640_2.jpg

===========

Ik vind de “smoel” van Bob Geldof toch een stuk interessanter als die tronie van Schumacher. En ik denk dat het voor hun levensverhaal ook zo is: die van Geldof toch een stuk interessanter.
Ik ben sportman in hart en nieren, maar dat mensen met sport zo gigantisch belachelijk veel geld moeten verdienen, nee.

Groet
Herman

@ Orisfan

Dat is zo.
Maar als multimiljonair met een bloedgang op je 41ste nog steeds de kans lopen dat Corrina thuis met de miljoentjes als weduwe komt te zitten, getuigt dan van meer lef , en passie, dan in een verlopen rood-wit shirt iemand in zijn nek te bijten, en daar dik voor betaald te krijgen.

Heeft Ebel nog eens een leuk klokkie van/voor gemaakt…

Maar ik ben het met je eens. En dwaal veels te veel off-topic in mijn enthousiasme, waarvoor ecxuus.

Eddy C. Schreef:

Ik begrijp dit niet… Is de naam “Michael
Schumacher” nog zoveel waard dan? Omega heeft hem
in zijn topdagen aan zich gebonden en hij zal denk
horlogetechnisch verwant blijven aan Omega.

Ik ben geen F1-kenner hoor… Maar zou zijn naam
voor AP nog zoveel meerwaarde opleveren? Het is
natuurlijk wel een Legend, maar laat die naam nu
al vergeven zijn…

Jij zegt Omega Schumacher. Ik zie een Paul Newman “homage”. Alpha mag dat niet. Maar Omega wel? :wink: