Michaelrens

Strapcode Jubilee van @Michaelrens overgenomen.
Perfect verzonden en verpakt in een dekbed van keukenrol :+1: Aanrader als verkoper wat mij betreft

1 like

Fijne deal gemaakt met @Michaelrens, fijne communicatie en snelle acties. Top HF-er, aanrader!

1 like

Horloge verkocht aan @Michaelrens

Heel vriendelijk, vlotte communicatie.

Aanrader !

Wellicht tot.een volgende keer :facepunch:

1 like

Horloge overgenomen van @Michaelrens , was mooi snel verstuurd!
Horloge was prima en netjes verpakt en ziet er keurig uit zoals verwacht was.

Van Michael kun je prima kopen!

100% Top!

1 like

Ik heb vandaag een horloge overgenomen van @Michaelrens. Dankzij goede foto’s en vlotte communicatie absoluut een aanrader om zaken mee te doen.

1 like

Naar aanleiding van @Michaelrens zijn ‘zoekertje’ in contact gekomen en een leuke deal kunnen maken.

Súper vriendelijke gast :+1: en fijne communicatie.

Veel plezier met de aankoop!

1 like

Horloge gekocht van @Michaelrens. Snel de deal gemaakt en idem dito op de post. Horloge is exact als beschreven. Top!

1 like

Horloge overgenomen van @Michaelrens leuk contact en prima deal. Vliegensvlugge verzending en horloge zoals beschreven. Aanrader!

1 like

Afgelopen weekend via Rens een mooi verjaardagscadeau gevonden. Fijne communicatie, snel (en netjes verpakt) verzonden. Al met al niets te klagen, aanrader :ok_hand:

1 like

@Michaelrens heeft mijn Breitling overgenomen, snelle deal en geld overgemaakt (bedankt voor het vertrouwen).

Afspraak gemaakt en lekker zitten babbelen over de hobby. Deal beklonken dus aanrader wat mij betreft en heel leuk sympathiek HF lid.

Veel draagplezier :ok_hand:t2:

1 like

Na vorige week te laat de advertentie van @Number4 te hebben gezien, zag ik hem deze keer wel op tijd :sweat_smile:

Begin deze week de breitling over mogen nemen van @Michaelrens .
Het forum werkte even tegen met alle vastlopers maar gelukkig snel de deal rond kunnen maken.

Goede communicatie en snelle verzending.
Gewoon weer een top ervaring hier op het forum :ok_hand:t2:

2 likes

Net een Moonswatch overgenomen van @Michaelrens .
Snelle communicatie en bliksemsnelle verzending, daags nadien had ik 'm in huis!
Aanrader dus :+1:

1 like